piątek, 7 marca 2014

GREY & ORANGE

Hej kochani! Mój ostatni tydzień wyglądał mniej więcej tak: uczelnia, dom, uczelnia, dom, projekty, nauka.. i w zasadzie tak będzie co tydzień. Ciężki semestr przede mną! Jednak kontynuuję dobrą passę i póki co znajduję czas na zdjęcia, blog i na was :)) Co popłaca sądząc po statystykach - miło! Mam dla was kontrastową stylizację. Połączyłam szarą, pikowaną bluzę z energiczną, wyrazistą spódniczką i plecakiem. Myślę, że wyszło ciekawie. Zapraszam do oglądania i komentowania! :) Niedługo pojawi post o prezencie jaki otrzymałam od vinted.pl :))

 Okulary/RAYBAN        Bluza/FRONTROWSHOP       Spódnica/H&M       Plecak/SH

 __________________________

This item you must have!
Romwe Off-white Aztec Tribal Cardigan.$15.99 on 6th March only!
Free shipping to the worldwide, 30 days money back Guarantee.
Never miss out!

24 komentarze:

  1. Super jest ta spódniczka! :) Hmm, tez dostalam od Vinted świetny podarunek :) az bylam zaskoczona :) buziaki, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo łądnie prezentuje się całość. Kolor spódniczki jest świetny po prostu! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietna bluza! W polaczeniu ze spodnica wyglada genialnie. Tez lubie takie zestawy ;) pozytywna wiosenna energia od Ciebie bije :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale świetna spódnica !
    całość wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie wyglądasz :) świetnie wszystko połączyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Set prezentuje się świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. osobno tak, ale razem nie dokońca mnie przkekonuje zestawienie bluzy ze spódniczką

    OdpowiedzUsuń
  8. Idealne połączenie kolorków! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajne kotrastowe połączenie;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ale masz cudowną bluzę! I kolorystyka genialna ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie! Bardzo mi się wszystko podoba:)
    Pozdrawiam :*
    www.worldcharlotte.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądasz pięknie!!!
    Połączenie kolorów MEGA!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. wspaniała bluza! ciepła jest? :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Powiem Ci szczerze, że coś bym tutaj jednak odjęłam lub zamieniła czymś innym. Fajne są ciekawe, inne połączenia, ale trzeba umieć to robić :D. Ważne, że próbujesz :*.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiadomo, że nie wszystkim będzie pasować:) Mi pasuje!

      Usuń
  15. połączenie szarego z oranżem strasznie mnie przyciąga

    OdpowiedzUsuń
  16. pikowane bluzy jakoś nie chwyciły mnie za serce, ale połączenie z tą spódnicą jest całkiem interesujące :) może jeszcze się do nich przekonam... :)

    PS. obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń