sobota, 1 marca 2014

ELEGANCKO!

Zaczął się drugi semestr. Przede mną sporo pracy! Jednak mam misję aby znaleźć czas na wszystko. Na naukę, na bloga i inne przyjemności.. chcę przede wszystkim się rozwijać w każdym zakresie :) Przychodzę do was ze stylizacją! Dzisiaj będzie elegancko. Bardzo podoba mi się połączenie sweterka z wystającą spod spodu koszulą [zarówno u kobiet i u mężczyzn]. Wydaje mi się to bardzo stylowe :) Aby ożywić nieco zestaw założyłam kobaltową spódnicę i kolorowy naszyjnik. Udanej soboty i do następnego!

 Sweterek/SOSIMPLY.PL        Naszyjnik/PERSUNMALL         Koszula/CHOIES         Spódnica/SECONDHAND

35 komentarzy:

  1. Całość wygląda bardzo ładnie ;) Też lubię połączenie sweter+koszula ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialna spódnica:) Świetnie wyglądasz:)
    Pozdrawiam :)
    www.worldcharlotte.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajna stylizacja tez mi się podoba takie coś:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten sweterek bardzo podoba mi się w takim wydaniu. Pozdrawiam, zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. I znowu problem z włosami...wspolczuje...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego problem? Nie zawsze przecież noszę rozpuszczone włosy. Wszystko jest ok. Pozdrawiam

      Usuń
    2. a mi się własnie podoba ten artystyczny nieład <3

      Usuń
  6. U mnie drugi semestr zapowiada się naukowo, bardzo fajna stylizacja! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię połączenie bluzki z kołnierzem i sweterka. I wygodnie i elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. a czo ten Marek robi w odbiciu okularów?

    OdpowiedzUsuń
  9. miałaś kiedyś post o włosach- polecam Ci olejowanie, dużo jest o tym w internecie, poczytaj, ja zaczęłam i nie żałuję )

    OdpowiedzUsuń
  10. Ekstra wyglądasz! :)


    ROZDANIE: http://madziulowepaznokcie.blogspot.com/2014/02/oddam-w-dobre-rece.html

    OdpowiedzUsuń
  11. fantastic look! love it! so pretty!
    your style is amazing, so you have a new
    follower :)
    kisses
    Maren Anita

    FASHION-MEETS-ART by Maren Anita

    OdpowiedzUsuń
  12. cudowny masz sweter, bardzo podoba mi się jego połączenie z koszulą! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. a mi się najbardziej podoba zegarek :) tak jakoś mi wpadł w oko :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładnie wyglądasz , śliczny naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  15. cudowna stylizacja ;) bardzo pasują do tego czerwone usta, świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  16. piękna stylizacja, spódniczka i sweterek świetnie się uzupełniają :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny naszyjnik:) Co studiujesz?

    OdpowiedzUsuń