środa, 19 marca 2014

CODZIENNA PIELĘGNACJA

Hej kochani! Dzisiaj mam dla was post kosmetyczny. Chciałam wam pokazać kosmetyki, jakie używam do codziennej pielęgnacji. Jest to kilka produktów, które są przeze mnie sprawdzone i mogę je wam śmiało polecić a niektóre nawet bardzo! Przewijają się tutaj różne marki, tańsze i droższe. Nigdy nie mam tak, że używam wszystkiego z jednej półki. Lubię testować wszelakie produkty i sprawdzać co będzie dla mnie odpowiednie. Zapraszam!


Krem do codziennej pielęgnacji APIS - produkt ten otrzymałam na spotkaniu kujawsko-pomorskich blogerek. Co ciekawe firma ta pochodzi też z Bydgoszczy. Przed otrzymaniem tego produktu nigdy wcześniej nie miałam pojęcia o tej marce. Stosuję go codziennie i wypada okej, nawilża i ma piękny zapach winogron! Jego cena to ok. 33zł.


Normalizujący żel-peeling BEBEAUTY - naczytałam się wiele o tym produkcie, aż sama postanowiłam się przekonać. Delikatnie oczyszcza skórę nie pozostawiając efektu wysuszenia twarzy. Produkt wydajny, nie podrażnia, nie uczula. Znajdziecie w biedronce za 4,99 zł. POLECAM!


Balsam do ciała VASELINE - jest to balsam lekko brązujący i  ma bardzo przyjemny zapach. Dobrze nawilża, nie pozostawiając żadnych smug na ciele ani na rękach. Producentem jest Unilever, jednak ostatnio widziałam tą markę już w sklepach! Niestety nie znam ceny.


Szampon z keratyną DOVE - chyba odnalazłam swój ideał! Nigdy nie miałam odpowiedniego szamponu do mojego typu włosów. Po zastosowaniu tego produktu, jestem bardzo zadowolona! Włosy są przede wszystkim miękkie, a oto mi chodziło!

Odżywka REGENERUM - jej już kiedyś poświęciłam osobny post i w tej kwestii się nic nie zmieniło. Nadal stosuję i uwielbiam. I to się nie zmieni!

Odżywka w spray'u GLISS KUR - skusiłam się na nowość. Póki co mogę powiedzieć, że ślicznie pachnie! Po kilku użyciach, mogę stwierdzić, że po nim trochę puszą mi się włosy. Jednak dam mu jeszcze kilka szans. Cena ok 15 zł.


Krem do rąk z DOVE - moje dłonie często potrzebują nawilżenia. Zawsze używam dove w różnych wersjach i póki co się nie zawiodłam. Cena ok. 9zł.

Masełko do ust NIVEA - miłość od zawsze na zawsze. Nic więcej nie trzeba dodawać, kto ma ten wie. Cena ok. 10zł.

REGENERUM do paznokci - używam jej od 3 dni. Moje paznokcie potrzebowały jakiegoś ratunku, mam nadzieję, że to im pomoże. Czytając różne recenzję mam wielką nadzieję!

PS Podzielcie się swoimi opiniami :)