poniedziałek, 3 marca 2014

BLUZA OMBRE

Dzień dobry! Rozpoczynamy kolejny tydzień, jej ten czas tak szybko leci, że zanim się obejrzymy już będą wakacje! Weekend przeleciał mi tak, że nie wiem kiedy. Trochę odpoczynku, nauki, obowiązków i znów czeka mnie cały tydzień na uczelni. Słoneczna niedziela była idealna na zdjęcia, dlatego dzisiaj przychodzę do was z codzienną stylizacją. Czyż nie cudownie jest chodzić w marcu bez kurtki? :) W zasadzie tylko kilka dni dzieli nas od kalendarzowej wiosny, ale w powietrzu już ją czuć. Kiedy wychodzę na świeże powietrze czuję taką pozytywną aurę i chęć do działania! A przecież oto chodzi, co nie? Enjoy, do następnego! :*

 Bluza/ROMWE         Spodnie/ZARA           Buty/NONAME

20 komentarzy:

  1. Świetna bluza ;) mam bardzo podobną z ćwiekami, czekam na ciepłe dni kiedy nie będę musiała jej chować pod kurtką ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi się, śliczny i twarzowy popiel buzy
    całuski

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna bluza, idealna do takich casualowych, ale wciąż dość eleganckich stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wspaniały zestaw!

    Buziaki:*
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. ładnie Ci w taki włosach Milencia :*

    OdpowiedzUsuń
  6. najbardziej podoba mi się bluza i torebka :) bardzo fajnie skomponowane :)

    OdpowiedzUsuń
  7. genialna bluza !
    świetny look :)

    OdpowiedzUsuń
  8. super sweterek:) noo czas szybko leci aż za szybko w lipcu ma przyjść na świat moja córeczka:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. ładniutka ta bluza, spodnie też mi się podobają! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialny zestaw! :)
    Pozdrawiam :)
    www.worldcharlotte.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. bardoz fajny casual.
    brawo za spodnie!
    Ściskam, Lona

    OdpowiedzUsuń