czwartek, 27 lutego 2014

SPORTOWY LOOK

Dzisiaj stylizacja na sportowo! Ja w trochę innym wydaniu. Pogoda za oknem jest niesamowita dzięki temu mogłam wyciągnąć już moje ukochane trampki. Do sportowej koszulki w moich ulubionych kolorach dobrałam jasne spodnie w delikatne kwiatki a na wierzch ramoneskę. Nie obyłoby się bez mojego różowego rucksacka [pozdrawiam wtajemniczonych :)]. Na zdjęcia wybraliśmy się do pobliskiego skate parku. Dzisiaj krótki opis za to duża dawka zdjęć. ENJOY! :)))

 Bluzka/SOSIMPLY.PL       Spodnie/ROMWE         Plecak/SECONDHAND         Trampki/CONVERSE

32 komentarze:

  1. Świetna stylówka<3 śliczna bluza<3

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam stylizacje w sportowym stylu ♥

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna kurteczka i spodenki :) Pięknie zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie! i ten plecak <3

    zapraszam na faworki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepięknie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. stylizacja cudowna ! 100 % w moim stylu
    a plecak mnie powalił, tez taki chcę ! jeszcze z sh zazdrooo :) ile dałaś, tak z ciekawości ? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. cudnie, boski plecak :)
    całuski

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajne spodnie i ramoneska :)
    Pozdrawiam serdecznie
    Zocha :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeju, urzekla mnie ta stylizacja. Piękne połączenie takiej mocnej ramoneski i delikatnego plecaka, odcieni różu :)
    Btw, ostatnio kupiłam bardzo podobny plecaczek(z tym, że taki odcień latte) również w Sh! Piekne rzeczy mozna znaleźć. trzeba szukac :) Zachecam do zajrzenia na mojego ,,odkurzonego'' bloga, ktorego wznawiam po półrocznej przerwie. Licze na szczere opinie! :)

    Pozdrawiam serdecznie, Lena
    milorz-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna stylizacja :)
    Boska ramoneska <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny plecak! Świeżo i wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Twoja najlepsza stylizacja wg mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądasz rewelacyjnie, uwielbiam takie luźne zestawy :-) Bluzka jest świetna :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Stylizacja bardzo ciekawa. Jesteś bardzo ładna.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładne zdjęcia. ;)

    Zapraszam do siebie! :) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  16. podoba mi się, bardzo. już widać wiosnę, co mi się podoba! :) a collegowe klimaty uwielbiam. <3

    OdpowiedzUsuń
  17. rewelacja! ♥ bardzo ładny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne zestawienie! Ale spodnie masz cudne ;)


    ROZDANIE: http://madziulowepaznokcie.blogspot.com/2014/02/oddam-w-dobre-rece.html

    OdpowiedzUsuń
  19. zestaw dopracowany w najmniejszym szczególe! Uwielbiam Cię w sportowych wydaniach ;)

    OdpowiedzUsuń