środa, 19 lutego 2014

NEVER AGAIN

Widzicie to coś na mojej głowie? Nie wiem jak to nazwać. Ale pocieszę i siebie i was. Już tego nie ma. Wczoraj byłam u fryzjera na renowacji. Od zawsze miałam problemy z włosami (co zresztą widać na zdjęciach) nigdy się nie układały tak jak bym chciała. Nie mogę ich wyprostować, ponieważ wystarczy odrobina wilgoci i już się kręcą we wszystkie strony. Jakiś ratunek? :) 
Tak jak wspomniałam w kilku poprzednich postach, nadrabiam zaległości staram się dodawać posty co dwa dni. Wykorzystuję na maxa ten tydzień wolnego, ponieważ prędko takiego tygodnia ponownie nie będzie! Pokazuje wam stylizacje w plenerze, ale w planach mam post domowy, którego w zasadzie u mnie jeszcze nie było. Na pewno też pojawi się kolejna recenzja wosków Yankee Candle.
Co do stylizacji tak właśnie byłam ubrana podczas robienia zakupów, na które wybrałam się z mamą. Utwierdziłam się w przekonaniu, że boyfriend jeans zdecydowanie najlepiej pasują do trampek (za którymi strasznie tęsknie!). Napis na koszulce idealnie nawiązuje do kontekstu. Mam na myśli moje pierwsze wersy w tym poście. Never again, czas zadbać porządnie o włosy! Enjoy!

 Kurtka/CHOIES        Szalik/FRONTROWSHOP        Bluzka/FRONTROWSHOP         Spodnie/ZARA


_____________________________


 Dating with spring, all best-sellers for you!
Over 100 styles, up to 40% off
Start from $4.99
Time: 2/18/2014 ---2/23/2014
Don’t miss, girls!




32 komentarze:

  1. Wyglądasz nieziemsko! Niby taka prosta stylizacja, a naprawdę bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyglądasz ! Podoba mi się strasznie Twój styl. Jejciu ♥

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna stylizacja, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. a wiesz co? mi się podobają ;) możesz układać sobie luźne koczki, o których marzę a nigdy nie potrafię ułożyć tak, by się nie rozwaliło :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tam lubię Twoje kudły ; *
    Nie strasz mnie bo też idę dzisiaj do fryzjera ;<
    Ładne bucie.
    -KOZI.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moich kudełków już nie ma :D
      Powodzonka ;*

      Usuń
  6. Świetna stylizacja, a co do włosów to znam ten problem niestety ;(

    http://whiteffashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Bedzie post z fryzura juz w piatek :)

      Usuń
  8. Całość jest wprost rewelacyjna - i ta czerwień na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna stylizacja, a trampki mega :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna stylizacja :)
    uwielbiam twój szalik *o*
    Obserwuję, miło by było gdybyś się odwdzięczyła :>

    OdpowiedzUsuń
  11. ja też ma problem z włosami, trochę wilgoci i całe prostowanie na marne. Trudno nic nie poradzę przynajmniej są podatne na kręcenie hahaha :)
    kupuję całą twoją stylizacje jest świetna kochana !!!
    Pozdrawiam serdecznie
    Zocha :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękno tkwi w prostocie i u Ciebie to widać :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetna stylizacja, bardzo mi się podoba całość :)


    www.nawieszakach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię takie zwykłe stylizacje. :P
    Ja mam proste włosy, a chciałabym kręcone, bo w takich lepiej wyglądam. xD

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny set Kochana ,całkowicie w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetna stylizacja! spodnie są kozackie ^.^

    http://wojdynkafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. genialny styl na wiosnę!
    pozdrawiam:*
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Masz prześliczną kurtkę i fajną bluzkę :)
    Taką kurtkę szukam wszędzie, ale kurczę, zawsze znajdzie się w nich coś co mi się nie podoba.. Bałabym się kupić taką kurtkę na takiej stronie..

    OdpowiedzUsuń
  19. Skąd ja znam ten problem? Mam bardzo podobnie z włosami. I przyzwyczaiłam się już do tego,że mam wieczny nieład na głowie. Wszystko ma swoje plusy i minusy:)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetny szalik :)
    fajnie wszystko ze sobą połączyłaś
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

  21. Zestaw jest bardzo udany, a ty pięknie wyglądasz:)Wspaniałe zdjęcia i ciekawy blog:)
    W wolnej chwili zapraszam Cię do wzięcia udziału w konkursie na naszym blogu
    TUTAJ

    OdpowiedzUsuń