wtorek, 25 lutego 2014

HURRY UP

Dzień dobry! Dziś przychodzę do was z nowym postem :) Cieszę się, że póki co udaje mi się realizować to co zakładam. Posty pojawiają się regularnie co dwa dni, a to jest najważniejsze. Zrobienie takiego posta jest czasochłonne. Trzeba zrobić zdjęcia, obrobić je, napisać tekst :) Ważne jednak jest dobre planowanie, bo jeśli tak jest to wszystko idzie zgodnie z planem.
Mam dla was stylizację. Patrząc na zdjęcia wydaje mi się, że jest to outfit idealny na codzienne spacery. Na luzie a jednocześnie trochę glamour. Bardzo podobają mi się wszelakie t-shirty z napisami czy nadrukami. A czy widzicie tę tunikę? Musiałam w końcu sobie coś sprawić i oto jest :) Co sądzicie? Tunikę znajdziecie w hurtowni Sosimply.

 Tunika/SOSIMPLY.PL       Kapelusz/FRONTROWSHOP         Buty/CAMAIEU

24 komentarze:

  1. wszystko cudne, a faktycznie ta tunika doskonała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tunika faktycznie śliczna, fajnie wszystko współgra:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie! Bardzo fajna kurteczka i kapelusz :) Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładnie :) śliczny kapelusz! :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę,że jesteś idealnie przygotowana na przywitanie WIOSNY :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny zestaw, bardzo ładna torebka:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wyglądasz!!!Uwielbiam kapelusze!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Naprawdę, ślicznie Ci w tej stylizacji. :)

    http://kolorowezlo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie zgrałaś kolorystycznie kapelusz z bluzeczką.

    OdpowiedzUsuń
  10. Napisanie tak krótkiego tekstu zajmuję 5 minut, a same zdjęcia jest to raptem godzina + obróbka licząc na to, że robisz je dość blisko od miejsca pobytu. Sam piszę dłuższe teksty i jakoś nie narzekam na to, że jest to czasochłonne, gdyż robię to tak, by nie zajmowało mi dużo czasu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale wiosennie! Uwielbiam tak! Bluzeczka jest cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ładny zestaw;)
    pozdrawiam
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. T-shirty z nadrukami uwielbiam!
    Świetna stylizacja :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Całość na 6. Piękne włosy i kapelusz odjazdowy.

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny zestaw, bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń