piątek, 21 lutego 2014

HOME

Najbardziej cenię sobie czas, gdy mogę usiąść w spokoju z kubkiem ulubionej herbaty i dobrą książką. Kiedy wkoło wszystko jest posprzątane a ja mam czas na relaks. Lubię odłożyć laptopa i wziąć się za czytanie, kiedy książka jest naprawdę wciągająca! :) 
Dzisiaj przed wami post 'domowy'. Nie wyszedł do końca tak jak bym chciała, ale myślę, że nie jest najgorzej. Chciałam wam przede wszystkim pokazać moją nową fryzurę. Tak oto wyglądam po wyjściu od fryzjera. Nigdy nie robię wielkiej rewolucji, zawsze wychodzę z podobną fryzurą. Podcinam końce i proszę o wyprostowanie włosów. Przynajmniej raz na jakiś czas mam idealnie proste włosy. Choć tylko na dwa dni. I całkiem nieźle czuję się z prostymi włosami, to jednak wolę kiedy nie są takie 'przylizane'.
Co więcej? Już wam pokazywałam w poście moją spersonalizowaną koszulkę, którą otrzymałam od wieczniebazgrającej. Tym razem mam ją na sobie w stylizacji. Do tego ciężki, pozłacany naszyjnik od persunmall i mamy codzienną, casualową stylizację. Enjoy!

 Naszyjnik/PERSUNMALL       Koszulka/WIECZNIEBAZGRAJĄCA       Sweter/CHOIES       Spodnie/PULL&BEAR

25 komentarzy:

  1. też lubię takie dni i przyznam że mam ostatnim czasem poświęcam dużo czasu na czytanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładnie wyglądasz:) zapraszam na recenzje książek Kominka!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne zdjęcisa

    zapraszam do mnie u mnie coś o lejku dla kobiet które mogą sikac na stojąco:http://iamemilia.blogspot.com/2014/02/lejek.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O matko, ja niedawno miałam podobny komentarz, ale mnie zapraszała na posta o golarce do miejsc intymnych xdd.

      Masz świetne te włoski, bo nie jesteś setną kopią, kiedy jest szał na długaśne włosy ;p.

      Usuń
    2. Nic nie poradzimy Marysiu :) dzieki;*

      Usuń
  4. Też lubię takie dni. Fajna stylizacja. :D
    Jaka to książka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paullina Simons "jeździec miedziany" :)

      Usuń
  5. Kochana nowa fryzurka świetna! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne zdjęcia :)
    Kubek herbaty i książka to także coś co lubię !

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne zdjęcia :) Uwielbiam chwilę, o których wspominasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moja mama właśnie czyta tę książkę, która znajduje się na Twoich zdjęciach :) Ja z kolei polecam i czytam teraz Reginę Brett. Skończyłam w zeszłym tygodniu "Jesteś Cudem", a teraz jestem w trakcie czytania "Bóg nigdy nie mruga". Jeśli jeszcze nie czytałaś, to serdecznie polecam, wspaniałe książki! :)
    I z pewnością będę do Ciebie zaglądać częściej, bardzo fajny blog.

    Pozdrawiam!
    ________________________________

    www.szminkaczyciastko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie znajdą się na liście książek do przeczytania. Dzięki :-)

      Usuń
  9. W ostatnich dniach (a raczej miesiącu) nie miałam czasu na odpoczynek i póki co zapowiada się, że nie będę mieć. Hektolitry herbaty piję przy komputerze, nieustannie pracując i co jakiś czas sprawdzając wiadomości, pocztę, facebooka i oczywiście przeglądając bloga. Póki co nie mogę pozwolić sobie na lekturę innych książek, niż takich jak HTML5 CSS3 itp. czyli typowo komputerowych. Ale narzekać nie będę, bo i tak jestem zainteresowana ich zawartością.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja tez lubię taki relaks z kubkiem kawy/herbaty w ręku ! fajny ten łańcuch.

    OdpowiedzUsuń
  11. zazdroszczę koszulki :) świetnie wyglądasz, włosy są jeszcze piękniejsze niż wcześniej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna koszulka. :) Kiedyś czytałam książkę Paulliny Simons - 24 godziny. Świetna była ;>

    OdpowiedzUsuń