poniedziałek, 17 lutego 2014

FUTRZAK

Widziałam już na wielu blogach takie futrzane kamizelki i zapragnęłam mieć swoją. Z pomocą przyszedł mi sklep persunmall, który zaoferował mi współpracę. Iii dzięki temu znalazłam swój ideał! Mogłabym ją nosić codziennie! Najlepsze jest to, że będzie pasować do każdego stroju :))) Dzisiaj postawiłam na wygodny look. Czerwone kolczyki świetnie zgrały się z czerwonymi ustami! A okulary lustrzanki, to chyba najlepsze moje okulary. Robią szał! Enjoy! ♥
Kamizelka/PERSUNMALL      Spodnie/SH       Torebka/ROMWE

27 komentarzy:

  1. Swietny ten futrzak, a w polaczeniu z koszula podoba mi sie jeszcze bardziej :)

    www.asiaandkasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna stylizacja :)
    osobiście uwielbiam takie futerka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne futerko! Bardzo mi się podoba :)

    nesssy-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny:)
    zapraszam http://vougelisha.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie! futrzak i torebka super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mysle ze do tego zestawu pasowalaby tez jakas zwariowana bluza np taka jak te z Loveitshop.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Idealnie, futrzak świetny! <3
    Pozdrawiam!:)
    www.worldcharlotte.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak ja Ciebie lubię w koku :*

    OdpowiedzUsuń
  9. futrzak jest swietny, fajnie komponowalby sie z sukienka... :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna kamizelka! :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. super futrzak

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ooo matko jaki niewypal!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne połączenie futrzaka z koszulą :)
    Podoba mi się to zestawienie :)
    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do mnie ;)
    Sylwetta

    OdpowiedzUsuń
  14. super futrzak!

    zapraszam na pieczony jogurt! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny ten Twój futrzak, rzeczywiście robi wrażenie, dodaje niebanalneg charakteru całości, aż nie mogę się doczekać kiedy wyciągnę z szafy swojego i będę w nim paradować bez kurtki zimowej :) Czerwone kolczyki i szminka to tutaj strzał w dziesiątkę, świetnie ożywiają całość. Można wiedzieć skąd koszula? :) Gorące pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Też mam na niego chrapkę już drugi sezon, ale zaraz wiosna i nie ma już sensu go zamawiać :( Śliczna <3

    OdpowiedzUsuń