środa, 12 lutego 2014

DAISY

Oficjalnie sesję uważam za zakończoną i to z całkiem niezłym wynikiem! :) Obecnie mam półtora tygodnia wolnego, a więc czas na odpoczynek i nadrabianie zaległości na blogu. Mam jeszcze kilka nowości do pokazania wam, to wszystko wkrótce :) U nas ciepło, czekam już na prawdziwą wiosnę! Zdjęcia były robione wczoraj, zobaczcie na ten piękny zachód słońca, który widać na zdjęciach w tle.
Widzicie moją bluzkę? Haha patrząc na nią od razu humor może się poprawić :)))) Ma świetne eko skórzane rękawy!
 Miłego dnia! :*
 Bluzka/CHOIES         Naszyjnik/GODDIVA      Spódnica/HAND MADE        Buty/DRESSYOURS

_____________________________

Continuing the carnival sale
Over 1800 styles, up to 80% off
Start from $2.99
Time: 2/11/2014 ---2/17/2014
Don’t miss, girls!


19 komentarzy:

  1. Kochana wyglądasz rewelacyjnie <3 śliczny look!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja ;D Pasuje Ci :D
    http://kromol.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. o kurczę, ale mega bluza ! :)
    lubię takie kreskówkowe nadruki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. urocza bluza+ swietna kurtka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. fantastyczny kapelusz :) bardo inspirująca stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  6. Hahhaha :D No bluzka jest po prostu rewelacyjna! Przypominają mi się te bajki, które kiedyś miałam nagrane na kasetach video ;>

    Pozdrawiam, http://grudzienpaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Całość jest wprost fenomenalna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. boska bluzka i jej połączenie ze spódniczką! ;)

    OdpowiedzUsuń