piątek, 7 lutego 2014

COME BACK

Jestem! I mam nadzieję, że już będę! Przede mną został już tylko jeden egzamin (oby) ii być może załapię się na tygodniowe 'ferie' :) Miło byłoby odpocząć po tak intensywnym miesiącu i nadrobić ogromne zaległości na blogu. Ciężko to wszystko ze sobą pogodzić. Albo po prostu muszę się lepiej zorganizować :) Niebawem na blogu wielkie zmiany! Załapałam się na ostatnie dni wyprzedaży i upolowałam poniższe butki :) Dzisiaj pogoda zrobiła mi na złość, słońce schowało się za chmury. Stylizacja luźna, na co dzień. Bluza w kwiatki jest mega ciepła, ponieważ pod spodem ma polar! Miłego weekendu, kochani :-*

 Bluza/CHOIES         Spodnie/ZARA         Buty/CAMAIEU

28 komentarzy:

  1. Świetny zestaw, a różowa czapka wnosi do stylizacji fajny kontrast ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zwykle bosko! ;3

    pozdrawiam Nika ♥
    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ładnie Ci w tek różowej czapie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ładnie wyglądasz w tej stylizacji . :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Baaardzo fajne spodnie! Oj życzę ci żeby udało Ci się mieć ferie, bo co jak co ale student na ferie zasługuje :D Na moim kierunku na szczęście sesja nie istnieje i sesja na uniwersytecie = trzytygodniowe ferie na naszym kierunku :D Mam nadzieję, że będzie tak co semestr :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Dawno tutaj nie byłam ;p. Mam nadzieję, że będziesz pojawiać się częściej :D. Jeśli chodzi o zestaw to jakoś góra z dołem mi tutaj jakoś ze sobą nie grają. Buty same w sobie z tymi spodniami prezentują się fantastycznie, ale jakoś styl tego nie pochodzi mi pod bluzę, kurtkę i czapkę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładnie wyglądasz , świetna czapka ;)
    Miłego weekendu

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna stylizacja !
    całkiem w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna stylizacja! :)
    http://stayy-positivee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialne połączenie. Buciki udany łup:)
    Spodnie mega Ci pasują, a czapka ożywia wszystko, jak najbardziej tak!
    www.worldcharlotte.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. fajnie! buty i kurtkę bym chciała ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pikawka mi szybciej bije na widok tej pięknej pikówki!

    OdpowiedzUsuń
  13. spodnie i buty bardzo mi się podobają! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajna stylizacja, przyjemnie się na nią patrzy :).

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajna stylizacja, przyjemnie się na nią patrzy :).

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak dla mnie genialna jest ta stylizacja <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Za każdym razem jak pokazujesz te spodnie to mam ochotę Ci je zabrać :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Twój blog przypomina mi bardzo daajaa.blogspot.com , więc masz u mnie plusa!
    Ciekawa stylizacja :) bardzo mi się podoba bluzka w kwiaty.

    OdpowiedzUsuń