piątek, 14 lutego 2014

BRUSH

Dzisiaj nie będzie to post o tematyce walentynkowej ani miłosnej.. życzę wam tylko żebyście się kochali i okazywali sobie uczucia tak codziennie a nie tylko od święta. Przychodzę do was z postem kosmetycznym. Kto jest ze mną i czyta moje posty na bieżąco ten wie jak 'narzekałam' na brak pędzli do makijażu. Ha! Od dzisiaj się wszystko zmieni, ponieważ otrzymałam zestaw 26 pędzli ♥! Wiadomo, że nie są one perfekcyjnie wykonane ważne, że w ogóle są :))) Cieszę się bardzo, takie cudeńka znajdziecie w sklepie ROMWE.

13 komentarzy:

  1. ale zazdroszczę, chciałabym mieć taką kolekcję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super paka pędzli!

    u mnie dziś nie-walentynkowa tarta jabłkowa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo fajne! ;3

    buziaki ♥
    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj przydałby się taki zestawik :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojjj,przydałby mi się taki zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  6. potwierdzam sa rewelacyjne - dostałam je od mikołaja 3 lata temu i są jak nowe :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdałam sobie sprawę, że mój makijażowy zestaw woła o pomstę do nieba :P

    OdpowiedzUsuń
  8. ale ja bym chciała taki zestaw pędzli ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny zestaw :) Tylko się malować ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. mam te pędzle, ale nie jestem do końca zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń