środa, 8 stycznia 2014

W PROMIENIACH SŁOŃCA

Bardzo byłam zadowolona gdy podczas robienia tych zdjęć, moją twarz otaczały promienie słońca. Poczułam się jakby była już wiosna! [czemu nie? prawda?]. A co mam dziś dla was? Stylizację, bo dawno jej tutaj nie było. Do eleganckiej spódnicy dobrałam ciężkie buty i słodki plecak. Pomieszanie z poplątaniem. Znajdziecie tutaj wszystko! Jednak mi się podoba. Chcecie zobaczyć co się kryje pod tymi słowami? To zapraszam was na dużą dawkę zdjęć. 

Pozdrowienia dla Pauliny, będzie duuużo postów! :*


 Kapelusz, spódnica/FRONTROWSHOP       Koszula/BAAZAAR       Plecak/SECONDHAND[!]      Buty/CCC

27 komentarzy:

  1. Ale cudnie wyglądasz :*

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dół mi się podoba, z góry jedynie kapelusz. Jakoś tak, moim zdaniem jest to jedna z niewielu, nieudanych Twoich stylizacji. Ale to jest tylko moje zdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czerwień na ustach dodaje Ci uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny plecaczek ♥ Bardzo by mi się taki przydał!

    OdpowiedzUsuń
  5. cudne zdjęcia! Też chcę słońce!

    OdpowiedzUsuń
  6. swietna stylizacja na "wycieczke" :) fajne zdjecia i ciekawie przedstawione elementy garderoby :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kapelusz cudowny, ale jakoś do tego wszystkiego nie odpowiada mi ten plecak

    OdpowiedzUsuń
  8. Najbardziej spodobał mi się plecaczek. Jest fantastyczny! Świetnie wyglądasz :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. podoba mi się połączenie kolorystyczne koszuli i plecaka! Boski płąszcz ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Całe zestawienie bardzo mi się podoba! ty w kapeluszu- idealnie
    ♥ ♥ ♥
    z pozdrowieniami Ola:*
    Z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. kapelusz i spódnica wygrały :3

    OdpowiedzUsuń
  12. to całkowicie nie mój styl ,ale Tobie w nim rewelacyjnie kochana :)
    Pozdrawiam serdecznie
    Zocha :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję za pozdrowienia ;*
    Mam nadzieję, że postów będzie DUŻO aczkolwiek teraz dużo to jest, ale nauki..
    I <3 RUCKSACK

    OdpowiedzUsuń
  14. Rzeczywiście, pogoda prawdziwie wiosenna. :P
    Śliczne zdjęcia. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. kapelusz zwraca uwagę :) super ! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Plecaczek jest świetny! Widziałam podobne modele w jakimś sklepie internetowym, ale patrząc na wielkość tego twojego raczej się nie pomieszczę.

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow, pretty outfits! I love your hat and your pink backpack!

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow, pretty outfits! I love your hat and your pink backpack!

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystko fajnie, tylko lepiej noś wszystko osobno. Styl, stylem, ale trzeba umieć też dobierać ciuchy ;)

    OdpowiedzUsuń