niedziela, 19 stycznia 2014

SUPERGIRL

Mamy zimę! Brrr niestety. Ciężko się pozuje na dworze. Ale na szczęście przyszedł już mój wymarzony szalik <3 wypatrzyłam go sobie na stronie frontrowshop i zapragnęłam go mieć! I mam. Widziałam też, że często się pojawia na wielu blogach, ale wcale się temu nie dziwie. Występuje też w innej kolorystyce i kto wie, może ten też się u mnie pojawi? Dzisiejsza stylizacja z boyfriend jeans, które pokazywałam wam w ostatniej notce. Wiele z was było ciekawe jak wyglądają :) Co więcej? Mam koszulkę ze znaczkiem supermen'a! Na pierwszy rzut oka przypomina zwykłą podkoszulkę, jednak jest wykonana z porządnego materiału i latem [choć nie tylko] będzie świetnym urozmaiceniem do stylizacji. Jak wiecie uwielbiam chodzić w koku. Od dziś mam świetny dodatek - opaskę - i od razu fryzura wygląda inaczej. Co sądzicie?

 Opaska, szalik/FRONTROWSHOP        Koszulka/THEOUTLET          Spodnie/ZARA

37 komentarzy:

  1. Śliczna koszulka ;3

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. superwoman:D świetnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie prawie wiosna :D ale ładnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystko mi się bardzo podoba, świetny zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładnie wyglądasz w tym zestawie. świetna koszulka i szalik :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo udany zestaw, a szaliczek podbił moje serduszko <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Szalik świetnie ożywił całość;)

    OdpowiedzUsuń
  8. super pomysł z tą ozdobą włosów :))

    OdpowiedzUsuń
  9. super! kwintesencja nowoczesności i dziewczęcości:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. http://bazgrajaca.blogspot.com/2014/01/peerfectlly.html
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. woooooow bardzo mis ie podoba!

    OdpowiedzUsuń
  12. cudowne spodnie <3 cała stylizacja jest świetna ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. twoją koszulkę i spodnie - uwielbiam :)
    Pozdrawiam serdecznie
    Zocha :)

    OdpowiedzUsuń
  14. cudowne buty, cudowne spodnie! Swietny szal! Idealne zestawienie całości ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. bosko wyglądasz! koszulka i szal szczególnie mnie urzekły :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak dla mnie najlepsza Twoja stylizacja <3
    Wyglądasz mega pięknie.
    Chyba się zakochałam.
    - KOZI.

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny zestaw, lubię tak na luzie. :) ja właśnie dzisiaj też dostałam paczkę z frontrow i pewnie niedługo pojawi się stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  18. piekny szalik, tak sie wyróżnia! super!
    pozdrawiam i zapraszam do mnie.. zapraszam tez do mnie na KSIĄŻKOWĄ WYPRZEDAŻ! :)

    OdpowiedzUsuń