czwartek, 16 stycznia 2014

STYCZNIOWE NOWOŚCI

Mówiłam, że będę? No i jestem. W przerwie nauki do kolokwium z matematyki [trzymajcie kciuki]. Pomiędzy liczeniem wyznacznika a rzędu macierzy piszę post. :) Chcę wam pokazać moje nowości. Są to zaledwie 3 rzeczy, ponieważ resztę zamówiłam do domu do Bydgoszczy. Już w weekend je ujrzę. 
Po pierwsze - spodnie, boyfriend jeans. Chorowałam na nie od dawna. Co prawda miałam w planach kupić czarne, woskowane spodnie [widzieliście gdzieś fajne, polecacie?] jednak nie mogłam nigdzie takowych znaleźć i wybór padł na te z Zary. Są świetne i w super cenie. Jak leżą? Przekonacie się niedługo w stylizacjach. Do szpilek czy cięższych butów - rewelacja!
Po drugie - dodatki. Torebka, która jest baaaardzo malutka. Myślałam, że będzie trochę większa, żeby chociaż portfel tutaj schować, ale się myliłam. To nic, na imprezę nada się idealnie! No i naszyjnik! Bardzo lubię zakładać gładką bluzkę i do tego efektowny, duży naszyjnik. Ten będzie bardzo pasował do eleganckich zestawień. To tyle na dziś, pozdrawiam!

Naszyjnik i torebka pochodzą ze sklepu GODDIVA.

32 komentarze:

  1. A ja w styczniu zaopatrzyłam się w taką bluzę z limitowanej edycji ;) http://loveitshop.pl/kolekcja/limitowana/white-folklore

    OdpowiedzUsuń
  2. naszyjnik i torebeczka są przepiękne <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze chciałam boyfriendy, niestety przy mojej kaczkowatej budowie ciała wyglądam w nich dosc dziwnie ;( A torebka świetna poprostu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Torebeczka jest prześliczna. Trzymam kciuki za kolokwium!

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajne nowości kochana :* naszyjnik jest cudowny <3

    OdpowiedzUsuń
  6. "zaledwie" 3 rzeczy...
    pewnie wydawajmy na ubrania miesiecznie wiecej niz na calkowite utrzymanie. porazka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Otóż anoniomowy użytkowniku. 2 rzeczy otrzymałam ze współpracy, a jedną kupiłam na przecenie. :) Pozdrawiam

      Usuń
    2. To ciekawe, że ludzie ludziom wyliczają ile wydają na ubrania hahaha. Tak jak Peerfectlly wspomniała, większość blogerek dostaje rzeczy za darmo ze współpracy z firmami.

      Usuń
  7. torebka i naszyjnik - woooow! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. i torebka i spodnie i naszyjnik cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne spodenki<3
    obserwacja na bloglovin?

    OdpowiedzUsuń
  10. torebeczka bardzo urocza :))
    tez zamierzam jakieś spodnie jeansowe kupić ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Torebeczka jest bardo ładna :) Buziaki, zapraszam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. że jestem fanką naszyjników to oczek od Twojego nie mogę oderwać :) piękny

    OdpowiedzUsuń
  13. boyfriendy zapowiadają się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja również byłam dzisiaj na zakupach i przyniosłam ze sobą do domu kilka NOWOŚCI :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne rzeczy :)
    No i powodzenia na matmie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Spodnie widziałam na Instagramie są świetne! :D

    OdpowiedzUsuń
  17. sesja zabija... mega nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Naszyjnik i spodenki mega <3 Niestety ja w bf wyglądam jak Nicki Minaj...
    Torebki jeszcze nie widziałam.
    Pozdrówki dla anonimów, chętnie podarowałabym Wam maść na ból dupy ;*
    - KOZA.

    OdpowiedzUsuń
  19. uwielbiam małe torebki! Twoja bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. podobają mi się twoje nowości kochana, jestem bardzo ciekawa jak spodnie wyglądają na tobie :) czekam na stylizacje z ich udziałem !!!
    Pozdrawiam serdecznie
    Zocha :)

    OdpowiedzUsuń
  21. czekam na stylizację ze spodniami :)

    OdpowiedzUsuń