wtorek, 14 stycznia 2014

SESJA?

Co na dziś? Na dziś stylizacja. Stylizacja na co dzień, na uczelnię czy zakupy. Luźna i wygodna. Co więcej? Idzie sesja [moja pierwsza] i wraz z nią mnóstwo nauki. Ale to raczej nie żadna nowość. Brak czasu, ale póki co chęci są! [a to najważniejsze] Więc.. będę tu rzadziej. ALE będę! Czekajcie na mnie.


 Czapka, kurtka/CHOIES      Sweterek/SAMMYDRESS 

____________________________________________

Romwe little black dress for Valentine’s day!
Only $27.99, up to 35%off!  24 hours only on 16th January.
Comment under the product page and try to get as more likes as you can!
The comment which gets the most “likes” will be prized with a free one as gift!
We will choose one lucky girl every day before 16th Jan.!
Already started! Don’t miss, girls!


28 komentarzy:

  1. kurteczka na prawdę fajna , a na sesji powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czapka jest genialna - chcę ją mieć :p

    OdpowiedzUsuń
  3. Sesja to okropność powodzenia Ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. sweter cudowny ! rewelacyjnie wyglądasz :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Sesja nie procesja sesja poczeka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. @anonimowy: bez spiny są drugie terminy :D

      Usuń
  6. Powodzenia w sesji. Rewelacyjnie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  7. kurtkę to masz cudną! :)
    a nam się nie chce już uczyć, mimo że jesteśmy w liceum ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajna stylizacja

    je też jestem z bydgoszczy /fordony zapraszam http://iamemilia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajnie! :*

    pozdrawiam Nika ♥
    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. jejku, pięknie wyglądasz! :)

    wlasnym-okiem-na-mode-korei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna kurtka i naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Całość wygląda ślicznie )

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi sie kurtka, ogólnie wszystko razem wygląda fajnie :)

    Zapraszam do siebie http://monika-kozlowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Aaa masz świetną kurtkę! Powodzenia w nauce mam nadzieję, że zdasz wszystkie egzaminy ;))

    OdpowiedzUsuń
  15. ten sweter jest boski! Bardzo mi się podoba całość! Powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. dresowe spodnie bardzo przypadly mi do gustu, wygladasz fantastycznie :)
    pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń