piątek, 10 stycznia 2014

POWIĘKSZAMY KOLEKCJĘ

Hej kochani! Tak jak wspominałam w tym poście, tak też się stało. Moja kolekcja pędzli znacznie się poszerza, z czego jestem bardzo zadowolona! W końcu można [profesjonalnie?] robić makijaż. Do swoich kolegów dołączył nowy HAKURO H70 z naturalnego włosia :) Pędzel do nakładania cieni. Jest to mój drugi pędzel z tej firmy i jestem pozytywnie nimi zaskoczona. Charakteryzują się niezwykłą trwałością i jakością. 

Prawda jest taka, że kolorowych cieni nie używam wcale. Codziennie jednak stosuję cienie rozświetlające pod linię brwi a także podkreślam załamanie powieki. Teraz stało się to całkiem przyjemne i proste dzięki pędzlowi H70 :) Mogę robić z dużą dokładnością! Produkt ten znajdziecie w sklepie OLICO w bardzo korzystnej cenie. Spójrzcie tylko jak pięknie zapakowane przychodzą zamówione przesyłki. A czy wy preferujecie pędzle do malowania twarzy?

 Pędzel znajdziecie TUTAJ

22 komentarze:

  1. właśnie muszę sobie zakupić ten pędzelek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tego akurat nie mam , zawiódł mnie jeden z pędzli , który po prostu się rozpadł i był tak niemiły w dotyku ...poszedł na reklamację .

    OdpowiedzUsuń
  3. MUSZE KUPIĆ! ładny nagłówek :)

    zapraszam na łososia!

    OdpowiedzUsuń
  4. To prawda - opakowanie jest na prawdę świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pędzle Hakuro są rewelacyjne! Pierwszy raz spotkałam się z tak zapakowanym pędzlem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie zapakowany przyszedł ten pędzel :) No i super, że dobrze Ci się go używa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Te pędzle są rewelacjune ♥

    ♥ niikablog.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. nawet nie wiesz, jak Ci zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny pędzel.
    Wszyscy chwalą opakowanie, to ja nie będę inna, ale dodam jeszcze, że świeczka też ładna. ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo nas cieszy ze tak bardzo podoba Wam się sposób w jaki pakujemy nasze przesyłki - serdecznie zapraszamy do naszych sklepów!
    Z pozdrowieniami,
    Olico :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja tez preferuje pędzelki do cieni niz normalne aplikatory, ktore otrzymujemy odrazu w zestawach :P

    OdpowiedzUsuń
  13. wstyd się przyznać,ale nie mam jeszcze żadnego pędzla tej marki

    OdpowiedzUsuń
  14. Chyba nie muszę Ci mówić jak ogromna jest ma zazdrość...
    - KOZA

    OdpowiedzUsuń