poniedziałek, 27 stycznia 2014

ORGANIZACJA CZASU

Dzisiaj napiszę wam co mi osobiście ułatwia organizację czasu i przestrzeni. Akurat większość studentów ma napięty grafik przed sesją, więc może komuś taki post się przyda i go zainspiruje? Dzięki tym przedmiotom łatwiej jest mi się zorganizować i uczyć. Jestem wielką gadżeciarą. Uwielbiam wszelkie pierdoły. Kolorowe karteczki, zakładki, długopisy, notesy, etc.. Mam tego milion, a wciąż mi mało! [czy ktoś z was też tak ma?]. Jednak dzięki temu o wiele milej czyta mi się notatki. 


Wartość tego co widzicie na zdjęciu nie wyniosła mnie więcej niż 20 zł :) Ja zazwyczaj kupuje tego typu rzeczy w okazyjnych cenach i tak np. pomarańczowe spinacze kosztowały mnie tylko 2zł, a zakładki indeksujące (w prawym, dolnym rogu) - 1zł. To wszystko gdzie? W Biedronce :) 


Kolorowe długopisy i zakreślacze to podstawa! Wszystkie najważniejsze informacje zakreślam kolorem, dzięki czemu wiem na co zwrócić szczególną uwagę podczas nauki! Cienkopisy stabilo mam już od kilku dobrych lat i wciąż mi służą! 


Kolorowe kartki, zakładki indeksujące - dzięki temu łatwo coś zaznaczyć, oddzielić. Na karteczkach zapisujemy najważniejsze informacje i przyczepiamy na tablicę korkową [idealna metoda dla wzrokowców!]


Kolorowe spinacze - dzięki temu łatwo ogarnąć notatki w jedno. Spinamy i po sprawie. Wszystko w jednym miejscu :)


Kalendarz - to podstawa! To w nim zapisuję wszelkie wydarzenia, daty zaliczeń, egzaminów. Urodziny znajomych i inne przyjemne sprawy. Zdecydowanie pomaga zaplanować czas w ciągu dnia. A notes ze śmiesznym nadrukiem będzie nas zawsze pozytywnie nastrajać :)

To wszystko dajcie znać czy wy macie jakieś sprawdzone metody organizacji! :)

___________________________

Romwe back to school deals
20% off for whole store by this coupon: 20%offback
Only three days: 28th Jan to 30th Jan
Don’t miss, girls!
Check all items here: http://www.romwe.com/?peerfectlly


29 komentarzy:

  1. Ja też uwielbiam tego typu rzeczy. Tym bardziej, kiedy sesja jest już blisko. I na każde zaliczenie przypada mi jeden kolor - w kalendarzu zapisuję datę i zaznaczam, że na przykład ten egzamin będzie koloru różowego. Wtedy wszystkie spinacze, zakreślacze, długopisy, naklejki są w kolorze różowym i tak właśnie się uczę.
    Powodzenia na sesji! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobra organizacja to podstawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bez kalendarza się nie ruszam, wszystko w nim zapisuję.

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna organizcja równie ztakie coś posoadam, lubie miec kolorowo w notatkach wtedy lepiej mi sie uczyc :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja się wręcz od tego uzależniłam. Jak nie mam kalendarza, czuję się zagubiona. A tablica korkowa wisi nad moim biurkiem ;)

    Pozdrawiam, http://grudzienpaulina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny wpis! Zgadzam się z Fraise26 - rzeczywiście kalendarz jest w tym wypadku nieodzowny

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny wpis, organizacja to podstawa. :D
    Wszystko kupowałaś w Biedronce? ;O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie :) tylko to co napisałam + kalendarz :)

      Usuń
  8. Świetne!:) Ja często zapisuję tzw. "Plan dnia". Czyli wszystko co muszę danego dnia wykonać. ;)
    http://stayy-positivee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja w końcu powinnam nauczyć się obsługi kalendarza i zegarka... ; >

    OdpowiedzUsuń
  10. Bez kalendarza bym nie przeżyła, lubię sobie wszystko zapisywać, ale często mi się zdarza, że zapiszę, a później już nie zaglądnę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Czy tylko ja nie zaznam co to sesja? :D Wszyscy się uczą, a ja wreszcie mam czas na bloga. Jak miło być zwolnionym ze wszystkich egzaminów :D

    OdpowiedzUsuń
  12. ja nie potrafię funkcjonować bez kalendarza i kolorowych karteczek ;)

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  13. bez organizacji trudno by mi było się uczyć :) wiele rzeczy, które pokazałaś m.in. kalendarz są dla mnie niezbędne każdego dnia :) świetny post, przyjemnie się czyta tego typu rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj nie wyobrażam sobie życia bez porządnego kalendarza, kolorowych cienkopisów i tych naklejanych zakładek ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow, dzięki takim gadżetom nie sposób o czymś zapomnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wprost uwielbiam takie gadżety organizacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. kolorowe karteczki i zakładki + zakreślacze to u mnie podstawa ;d

    OdpowiedzUsuń
  18. U mnie kalendarz to must have :D

    http://onlygrape.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. podobają mi się zeszyty!
    suuusane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń