piątek, 31 stycznia 2014

KOSZULKA

Doba powinna mieć więcej godzin! Nie wyrabiam się z niczym [!] Mam nadzieję, że już... już niedługo. Tydzień! Mam ochotę na zdjęcia, ale takie ciekawe z pomysłem. Mam wam do pokazania mnóstwo nowych rzeczy. Dzisiaj będzie o jednej z nich.. czyli? Czyli, koszulka ręcznie malowana z logo mojego bloga! Otrzymałam ją w prezencie od WiecznieBazgrająca, za co bardzo dziękuje. Takie spontaniczne prezenty są najlepsze! Będzie to dla mnie sama przyjemność nosić ją szczególnie latem :) Już wkrótce w stylizacji! Piszcie co sądzicie! I trzymajcie za mnie kciuki przez najbliższe dni.


Zapraszam was do zapoznania się z pracami KLIK 

25 komentarzy:

  1. ojejku, wspaniała koszulka!
    Nie mogę doczekać się tych zdjęć... z pomysłem :))
    Mam nadzieję, że stylizacja z tym cudeńkiem również się pojawi! :))

    personalna-galaktyka-absurdu.blogspot.com

    wlasnym-okiem-na-mode-korei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj zgadzam się z komentarzem wyżej :) Tylko pozazdrościć! pięknie wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka ładna ta koszulka, ma świetny kolor :)

    nesssy-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna koszulka!
    znakomity prezent!

    http://stayy-positivee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. proszę :) niech się dobrze nosi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny prezent od Bazgrającej, o. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialne! Ręcznie wykonane prezenty są jeszcze bardziej wartościowe dla nas.

    Pozdrawiam,http://grudzienpaulina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. SUPER - sama chciałabym mieć taką spersonalizowaną koszulkę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. cudna

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super koszulka ;)

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny pomysł! jest piękna *.*

    OdpowiedzUsuń
  12. każda dziewczyna uwielbia prezenty, a do tego spersonalizowane prezenty to totalny odjazd :) zapraszam do siebie w wolnej chwili na www.meetmyfashion.com pozdrawiam i całuję

    OdpowiedzUsuń
  13. Zazdroszczę takiej genialnej koszulki :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń