piątek, 3 stycznia 2014

BEST MOMENTS IN 2013


Hi!
Mamy dziś już 3 dzień 2014 roku. 
Pora więc na podsumowanie roku poprzedniego 2013.
Przez te 365 dni działo się bardzo dużo rzeczy.
Można by powiedzieć, że niektóre uznaje się za najważniejsze w życiu, ale przejdźmy do omówienia szczegółów po kolei... 


1. STYCZEŃ - wiadomo przywitanie Nowego Roku, moja pierwsza wizyta w Kaliszu. Ale najważniejszym wydarzeniem była STUDNIÓWKA(!). Przez całą noc bawiłam się w gronie najlepszych znajomych. Nie zapomniane chwile.

2. LUTY I MARZEC - upłynęły głównie pod kątem przygotowań do matury.

3. KWIECIEŃ - w domu pojawił się nowy mieszkaniec! Maniek - świnka morska :)

4. MAJ - egzaminy dojrzałości (zdane!) oraz moja pierwsza wyprawa do Warszawy!

5. CZERWIEC - totalna laba! WAKACJE!

6. LIPIEC - wyniki rekrutacji na studia i okres pracy.

7. SIERPIEŃ - moje 19 urodziny oraz wyjazd na wakacje do Zakopanego :)

8. WRZESIEŃ - właśnie w tym miesiącu miałam okazję uczestniczyć w kujawsko-pomorskim spotkaniu blogerek! :) Oraz trwały poszukiwania mieszkania w Poznaniu.

9. PAŹDZIERNIK - Przeprowadzka do Poznania. Pierwsza styczność z uczelnią, pierwsze kolokwia.

10. LISTOPAD - spełnienie marzenia - zakup nowego obiektywu <3

11. GRUDZIEŃ - Święta Bożego Narodzenia i znów wymarzone prezenty! Laptop :)


Czysta Karta na 2014 rok już się zapisuje! :)

28 komentarzy:

  1. Widzę, że ten rok był dla Ciebie świetny, dla mnie też <3.

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne streszczenie roku :)))

    ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja zapytam się jak studia? :) jakie wrażenia? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja się zapytam jak studia? :) jakie wrażenia? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ooo, na studniówce byłaś :D Ja się wybieram teraz, w następną sobotę jako osoba towarzysząca. Jaką miałaś fryzurę? Bo ja ogólnie nie mam pojęcia ;c
    BLOG

    OdpowiedzUsuń
  6. Widać, że miałaś świetny rok :) Oby ten był jeszcze ciekawszy *___*

    OdpowiedzUsuń
  7. Oby ten rok był równie udany :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Oby dla mnie 2014 pod względem matur był taki jak dla Ciebie 2013 ;)
    Bardzo fajne podsumowanie roku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczne podsumowanie - oby w Twoim / Waszym życiu zagościło jeszcze więcej takich chwil :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Widać,że miałaś udany rok :)

    OdpowiedzUsuń
  11. oby ten był jeszcze lepszy! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne podsumowanie, oby karta tego roku była jescze lepsza. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne zdjęcia, najbardziej podoba mi się to 3 ♥

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. cudne zdjęcia, 2 i 3 najbardziej mi się podobają <3
    agrestaco6.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. szczęśliwego 2014! :) świetny mix zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja nie do końca jestem zadowolona z 2013 roku, ale u Ciebie widać, że było super :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. czyli generalnie rok był dla Ciebie dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  18. no to dobre podsumowanie;d raczej pozytywne ;> zapraszamy !

    OdpowiedzUsuń
  19. widać dobry rok! Oby ten też taki był! ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Widać, że miałaś świetny rok, oby ten był jeszcze lepszy! :D
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń