niedziela, 15 grudnia 2013

XMAS

Jak wasze przygotowania do Świąt? Miasta jak i galerie już od dawna są udekorowane milionem lampek, więc całkiem miło spaceruje się po poznańskim starym rynku widząc świąteczne targi i gdy czuć tę atmosferę. Obecnie jestem w domu, jednak na kilka dni muszę jeszcze wrócić do Poznania na uczelnię. Od przedwczoraj zaczęłam się wprowadzać w atmosferę świąteczną. Najpierw piekliśmy i zdobiliśmy pierniczki, następnie zakupiliśmy nową choinkę i przyozdobiliśmy ją w świecące łańcuchy oraz lampki. Wyciągnęłam także z pudełek świąteczne ozdoby i udekorowałam swój pokój. A teraz pisząc post w tle lecą świąteczne piosenki. Prezenty mam już prawie wszystkie zakupione, więc teraz czas je ślicznie zapakować! Żałuję tylko, że za oknem brak białego puchu. Mam nadzieję, że wkrótce on spadnie i będzie się długo, długo trzymał! Ale wiecie chodzi o taki łaaadny śnieg! Mam dla was także kilka zdjęć.. 
Piszcie co u was! (:

29 komentarzy:

  1. no pięknie!!! pięknie po prostu :) czuć magię świąt u Ciebie <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne zdjęcia :) Ja jak na razie dodałam kilka świątecznych akcentów u siebie w pokoju, mama zajęła się dekorowaniem salonu. Choinkę dopiero za jakiś czas będziemy ubierać :)
    Również mam nadzieje, że spadnie śnieg. Uwielbiam święta ze śniegiem!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam tą atmosferę świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. eh muszę się wziąć za te świąteczne porządki i ozdoby! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie powolutku przygotowania ! Ładne są twoje dekoracje ;*

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jeszcze nie czuję świątecznej atmosfery, ale to pewnie przez brak śniegu ;) Mam nadzieję, że jak już wrócę do domu to poczuję tą atmosferę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny klimat stworzyłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne zdjęcia! Aż chce się świąt c:

    http://zanikemocji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale u Ciebie ślicznie! Zazdroszczę u mnie dopiero skończyliśmy sprzątać, a o choinkę zadbamy pewnie w następnym tygodniu :))

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam świąteczne ozdoby ;d ja póki co tylko upiekłam pierniczki, choinka czeka do wigilii ;d

    OdpowiedzUsuń
  11. Może doczekamy się śniegu na święta :)
    Bardzo klimatycznie tu u Ciebie! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. A jak uwielbiam cały okres przedświąteczny i wszystko co z nim związane :)

    OdpowiedzUsuń
  13. magicznie,a ozdoby świąteczne są cudne:!)

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie dopiero w połowie tygodnia zagości choinka :) Już nie mogę doczekać się, aż będę ją stroić. :)
    Szkoda, że nie pokazałaś w całości :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne dekoracje! Uwielbiam Święta :) Prezenty już są, ale jeszcze czeka mnie ich pakowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale świątecznie już u Ciebie! :) My z choinką czekamy do Wigilii ot taka świąteczna tradycja :). Jutro pójdę w Twoje ślady i zrobię pierniczki, foremki już czekają :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ale śliczne ozdoby ;-)) uwielbiam taki klimat ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam święta! Już nie mogę się doczekać wigilii, jedzonka, ozdób, choinki i tej całej boskiej atmosfery <3

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo fajnie wszystko przystroiłaś, u mnie wszystko w powijakach :)
    Pozdrawiam serdecznie
    http://zocha-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale tu świątecznie <3
    Świetny blog obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  21. świetne zdjęcia i ozdoby ! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Great article! Thanks for sharing. We will be returning not long from now.
    jeux de mario

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak świątecznie, lubię takie posty :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Pakowanie świątecznych prezentów to zaraz po jedzeniu najlepsza świąteczna czynność ;)

    OdpowiedzUsuń