czwartek, 26 grudnia 2013

PREZENTY!

Zapytałam was na moim fan page'u czy chcielibyście abym dodała post z moimi świątecznymi prezentami. Odpowiedzieliście twierdząco, a więc dodaję :) Chyba byłam w tym roku naprawdę grzeczna, nigdy w życiu nie spodziewałabym się takiego prezentu.. a o czym mowa?! Zaraz się przekonacie. Będzie się z pewnością dobrze pracowało na tym sprzęcie. Słyszeliście już o pluszowych paznokciach? Ja mam zamiar je dopiero przetestować, nie mogę się doczekać efektu końcowego! Kolejna rzecz to pędzel do mojej kolekcji, która jak widać się poszerza. No i prezent od ukochanego - perfumy ♥!  Dziękuję bardzo za wszystkie podarunki! ♥ Do następnego! :)

30 komentarzy:

  1. haha, dostał identycznego laptopa i post o tym u mnie na dniach, haha :D fajny zbieg okoliczności :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Dostałaś laptopa? łooo ! Zazdroszczę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. koniecznie daj znać i dodaj zdjęcie tych pazurków! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne prezenty, tylko pozazdrościć :)

    www.themuterly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale super ! Ja chciałam mamie kupić ten lakier i futerko :)

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurcze WoW ja nigdy nie dostaje takich prezentów haha ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. super prezenty

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super prezenty <3

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. super prezenty ;) obserwuję bloga, bo przejrzałam kilka notek wstecz i podoba mi się jak go prowadzisz ;) tylko że obserwuję wszystkie blogi anonimowo, ale info o nowych postach będę widzieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. No proszę, tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  11. na pewno super będzie Ci się pracowało na tym laptopie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. W ogóle mam wrażenie że ten rok był dla nas jakoś wyjątkowo dobry, albo my wszyscy byliśmy tacy grzeczni - bo wszyscy dookoła tak bardzo zadowoleni z prezentów :)

    OdpowiedzUsuń
  13. faktycznie musiałaś być grzeczna ;) cudne prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne prezenty :) pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne prezenty ;)
    Mam ten zestaw z Wibo, ale jak dla mnie efekt fajny tylko na początku ;) średnio z trwałością ;/

    OdpowiedzUsuń