środa, 18 grudnia 2013

PÓŹNE ROKOKOKO



Po pierwsze. Torba. Któż z nas nie oglądał kultowego filmu z 1983 roku pt. 'seksmisja' ? I któż z nas nie pamięta tych słynnych tekstów jakie zostały w tej komedii wypowiedziane? Hohoho, piękne.. późne rokokoko. Bardzo spodobały mi się torby z empiku i postanowiłam sobie taką sprawić (a właściwie to bratu, ale czasem można pożyczyć prawda?). 

Po drugie. Buty. Jest to bardzo kontrowersyjny temat. Znajdzie się mnóstwo przeciwników jak i miłośników tego obuwia. Ja osobiście je uwielbiam, w tym roku sprawiłam sobie krótkie EMU i sprawują się świetnie są mega ciepłe i bardzo dobrze wykonane. A wy lubicie czy nienawidzicie? 

Po trzecie. Czapka i sweter. W tym roku szaleję z czapkami i cały czas noszę jakieś inne, przynajmniej nie jest nudno i można jakoś urozmaicić strój. W mojej kolekcji znajdziecie: miodową, czarną, różową, białą.. no i kilka innych. A sweter? Sweter nie jest mój, znajdziecie go na dziale męskim w H&M. Jednak spodobał mi się i od czasu do czasu pozwalam sobie jego pożyczyć.

.. a teraz chodźcie na dużą dawkę zdjęć! :)

 Czapka/NOWISTYLE        Kurtka/CHOIES      Sweter/H&M      Torba/EMPIK       Buty/McARTHUR
 ________________________________________________

Romwe Xmas big sale!
Up to 80% off! Whole week!
Biggest discount! Most styles ever!
Date: 12/17/2013 -12/23/2013


30 komentarzy:

  1. Przepięknie!

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka fajna torba! Aż chce się uśmiechać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sweter jest mój :3!
    Co do butków to ja jestem ich przeciwnikiem, ale jak to mówią Ładnej we wszystkim ładnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny kolor bucików...no i ten sweterek! - ja ostatnio znalazłam właśnie fajną czapkę i szalik na dziale męskim w h&m...ale taki sweterek też bym przygarnęła;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Buty mi się podobają - świetna długość i kolor <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Oddaj mi buciki kochana <3 Są prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna stylizacja z humorem i genialne połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. prześliczny sweterek! W życiu bym nie powiedziała, że jest męski :p

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny zestaw
    super torba

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny look :)
    pozytywnie !

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny sweter , śliczny kolor :)
    Świetne zdjecia , pozdrawiam :*
    obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  12. O! O! Coś w moim stylu! Super! :) Sweter i buty(choć jestem ich przeciwniczką) są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  13. Muszę sobie kupić krótkie camelowe stringery!

    Pozdrawiam
    Marta
    :)

    OdpowiedzUsuń
  14. zazdroszczę butów! Ja dziś byłam ubrana bardzo podobnie ;d mam taki sam sweter w wersji - biel-fuksja ;d do tego czarne tregginsy, emośki i czapka ;d

    OdpowiedzUsuń
  15. mi najbardziej podoba się parka i czapa<3

    OdpowiedzUsuń
  16. czapka pasuje idealnie :) i torba jaka fajna :3

    OdpowiedzUsuń
  17. torba i seksmisja wygrywa, też chyba sobie taką sprezentuję na święta :D w ostatnim czasie empik ma świetne te rzeczy z kolekcji specjalnych, promują kulturę w ciekawy i praktyczny sposób

    OdpowiedzUsuń
  18. I słusznie,że lubisz czapki,bo Ci bardzo do twarzy : )

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziękuję za odwiedziny.

    Uwielbiam takie czapki :)

    Obserwuję i na pewno będę zaglądać tutaj częściej.
    Zapraszam do obserwowania :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale magiczne kolory, idealnie!!


    buziaki:* Ola

    OdpowiedzUsuń
  21. haha ta torba jest genialna!!! :D super wesoło wyglądasz :)
    a masz samiczkę czy samczyka? :)

    OdpowiedzUsuń