piątek, 27 grudnia 2013

PHOTOS

Kolor czerwony/burgund idealnie wpasowuję się w klimaty świąteczne. Co prawda jest już po świętach, to jednak w niczym nie przeszkadza aby założyć ten oto sweterek, który pochodzi z firmy SAMMYDRESS. W połączeniu z delikatnym naszyjnikiem, tworzy całkiem elegancki zestaw. Różowej torebki nie da się nie zauważyć. Poprzez swoją intensywną barwę przyciągnie każdy wzrok i tak oto nie przejdziemy nie zauważeni :) Jak po świętach? Najedzeni i zadowoleni? 
Sweter/SAMMYDRESS          Tregginsy/SECONDHAND

26 komentarzy:

  1. Sweter i torebka - piękności! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny płaszczyk ; )
    http://re-belious.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie ! :*

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładnie wyglądasz !!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie dzisiaj też będzie bordowy sweterek na blogu :D
    Pięknie wyglądasz Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  6. ten sweter jest boski mam taki sam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Torebka jest bardzo ładna, jednak ja wybrałabym pewnie jakiś bardziej stonowany kolor :) Sweter jest śliczny - uwielbiam takie sweterki!
    A jeżeli chodzi o święta to oj tak, najedzeni, zadowoleni i szczęśliwi ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. naszyjnik jest super! :D
    W wolnej chwilii zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. sweterek jest rewelacyjny! i fajnie pasuje z płaszczykiem który bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. mam identyczny naszyjnik, jestem z niego bardzo zadowolona =)

    OdpowiedzUsuń
  11.  Świetny blog i ładne zdjęcia :) ♥

    Podoba mi się szata graficzna! Pomyślnego prowadzenia bloga życzę!



    Zapraszam na mojego bloga: www.turqusowa.blogspot.com

    Jeżeli Ci się spodoba - zaobserwuj go, a na pewno odwdzięczę się tym samym. Wracam do reaktywacji bloga i nadrabiam stracony czas - chciałabym dobić do 600 obserwatorów ;)


    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacyjny sweter!

    Pozdrawiam
    Marta
    :)

    OdpowiedzUsuń
  13. a mi się podobają spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Płaszczyk i tregginsy super<3

    OdpowiedzUsuń
  15. O proszę jakie piękne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczny sweterek, bardzo ładnie się komponuje z płaszczykiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. aLE CUDOWNE POŁĄCZENIE KOCHANA!! Przepięknie wyglądasz


    pozdrawiam i życzę wszystkiego najlepszego w Nowym Roku,
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny sweterek! Ostatnio poluję na coś czerwonego i niestety w sklepach pastele dominują

    OdpowiedzUsuń