piątek, 13 grudnia 2013

ORGANIZACJA

Czy jest jakiś sposób dzięki któremu możemy ułatwić sobie życie? Odpowiedź brzmi TAK. A o co chodzi? O organizację. Jakiś czas temu zapragnęłam mieć taki organizer jaki ujrzycie na zdjęciach. Długo myślałam gdzie taki mogę znaleźć. Zajrzałam na stronę na facebook'u 'Oddam w dobre ręce / poszukuję / zamienię się - Poznań' i moim oczom ukazał się pożądany przeze mnie przedmiot. Nastąpiła szybka wymiana i tak oto jest mój. A skąd on pochodzi? Oczywiście z niezawodnej IKEI. Postanowiłam sobie go zagospodarować według dwóch kategorii - kosmetyki i biżuteria. Warto mieć wszystko w jednym miejscu i pod ręką. 


Co takiego w nim przechowuję? Przede wszystkim rzeczy pierwszej porannej potrzeby. Abym nie musiała zbytnio hałasować i szukać wszystkiego po szafkach oraz pudełkach, najpotrzebniejsze przedmioty trzymam właśnie w tym miejscu.
 A co konkretnie? 

1. Szminki i pomadki ochronne
2. Czyste patyczki, gazy oraz waciki 
3. Niezbędne kolorowe kosmetyki
4. Naszyjniki i bransoletki
5. Zegarki


Co sądzicie o takim zagospodarowaniu czasu i przestrzeni? :)

32 komentarze:

  1. Super ! Mi też by się przydało xd

    Klikniesz u mnie w baner Sheinside i Aupie ?. Odwdzięczę się poleceniem bloga :* niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja od Św.Mikołaja zażyczyłam sobie kuferek na kosmetyki i dużą szkatułkę na biżuterię.bo w szafkach w łazience panuje niesamowity nieład. Świetny post kochana !!!
    Pozdrawiam serdecznie
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dobry pomysł :) i świetny organizer - ach ta ikea :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O i stałam się 1200 obserwatorem Twego bloga :)
    Zapraszam również do siebie http://kosmetycznieukachy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny organizer, sama lubie mieć łąd i porządek, mam takie ppjemniczki na wszystko na pierścionki, bransoletki, kolczyki, na gumki i spinki do włosów, na lekarstwa, teraz poszukuje takiej maty na wiszącą biżuterie =)

    OdpowiedzUsuń
  6. Taki organizer to bardzo fajna rzecz ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. mi się nigdy nie udaje utrzymać porządku na dłużej :D

    zapraszam na "dwudaniowy" post! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ikea jak zwykle niezawodna :) organizer to świetna sprawa :>

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda,że w moim mieście nie ma IKEI,ale przy okazji wizyty w Warszawie czy Krakowie,zawsze do niej zaglądam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wygląda taki organizer. Bardzo mi się podoba i pewnie mnie również by się taki przydał ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam takie organizatory, ułatwiają znalezienie przedmiotów i ciesz oko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. podoba mi się ten organizer:) fajnie trafiłaś z tym ogłoszeniem:) mówisz i masz;)

    ps zapraszam do mnie na rozdanie, gdzie do wygrania jest torebka i kosmetyki:)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny pomysł z tym, też mam wszystko zorganizowane w dogodnym miejscu i wiem gdzie co jest :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Muszę i ja tak sobie wszystko elegancko poukładać :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajny sposob na organizacje, idealny do szuflady :)

    OdpowiedzUsuń
  16. fajny pomysł, ja wszystko trzymam w koszyku,a biżu na drzewku :P

    OdpowiedzUsuń
  17. dobrze mieć tak posegregowane wszystko;]

    OdpowiedzUsuń
  18. Też tak chce posegregowane!
    Zapraszam :
    sweetchilisweet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. ja również wolę wiedzieć gdzie co mam, i zazwyczaj tak też jest ;) organizery dobra rzecz, ułatwiają życie... Ale takich jak ten potrzebowałabym na pewno kilku ;) pozytywne te kolorowe bransoletki, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. wow! genialne !!!!!!

    pozdrawiam
    http://emyniaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak ja uwielbiam takie ułożenie i pięknie posegregowane szufladki :)
    PS. Zapraszam do mnie na rozdanie. Do wygrania dowolna rzecz ze sklepu Rosegal do 20$. Naprawdę warto :)

    OdpowiedzUsuń
  22. no chyba najwyzszy czas abym i ja poukłądała moją biżu;]

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo dobry sposób przechowywania. :))

    OdpowiedzUsuń