sobota, 21 grudnia 2013

ORANGE SKIRT

Wiecie, że wyprzedaże już ruszyły? Ostatnio skusiłam się na spódnicę z H&M, którą widzicie na poniższym zdjęciu. Bardzo mnie urzekł jej kolor no i cena. Idealnie kontrastuje z białym sweterkiem, który pochodzi ze sklepu NOWISTYLEButy można uznać za uniwersalne, będą dobrze pasować zarówno do spodni jak i do spódniczek. Widzimy się w następnym poście! Miłego weekendu!

 Sweter/NOWISTYLE         Spódnica/H&M        Torebka/ROMWE      Buty/CCC
 ____________________________________________

Xmas knitwear sale! Up to 80% off!
Starting from $12.99! Until the end of the month!
Comment under the product and try to get as more likes as you can!
The comment which gets the most “likes” will be prized with a free one as gift!
Already started! Don’t miss, girls!


38 komentarzy:

  1. za ile kupiłaś spódniczkę?

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo mi się podobają twoje włosy! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. spódnica boska !

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  4. spódnica jest rewelacyjna! i świetnie się prezentuje :)
    www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie :*

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. podobne spódnice sa w bershka :) przymierzałam :) jednak nie zdecydowałam się, sama teraz nie wiem czemu :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna spódniczka i buty ;)
    obserwuję cię , pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam takie kolory, szczególnie zimą :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolor spódniczki jest boski! Idealnie wygląda ze sweterkiem :)
    W wolnej chwili zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super spódnica! Soczysty, wyraźny kolor idealnie ożywia ta ponura aurę!

    Pozdrawiam
    Marta
    :)

    PS tez juz sie skusilam na wyprzedaży;)

    OdpowiedzUsuń
  11. jaka piekna spódniczka i sweter! Bardzo podoba mi się ich połączenie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna spódniczka, ma fantastyczny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  13. jejka! cudnie wyglądasz :) spódniczka jest genialna ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie wyglądasz w tej stylizacji!

    OdpowiedzUsuń
  15. super sweterek, uwielbiam takie :) zapraszam do mnie :) dodaję :)

    OdpowiedzUsuń
  16. a! moja to dziewczynka :)
    śliczne połączenie kolorów ! na pewno zwróciłabym uwagę na Ciebie na ulicy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zakochałam się w tym zestawie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. właśnie się zastanawiałam ostatnio nad tymi bucikami:) bardzo fajny zestawienie;)

    OdpowiedzUsuń
  19. wspaniała spódniczka <3
    Kochana życzę Ci Wesołych Świąt ;*

    OdpowiedzUsuń
  20. świetne! <3
    zapraszam do mnie, może zaobserwujemy siebie. Dopiero zaczynam:
    http://locastrica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Spódniczka naprawdę ładna, jednak buty... Nie w moim stylu ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Very beautiful skirt! I love this color)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetnie wyglądasz! ;)
    Wesołych świąt :)

    OdpowiedzUsuń