poniedziałek, 23 grudnia 2013

MAGICZNY CZAS

Wszystko gotowe? Choinka ubrana? Prezenty spakowane? Potrawy gotowe? Czuć atmosferę? Mogę śmiało powiedzieć, że jestem prawie w 100% przygotowana pod każdym względem. Pozostało tylko pichcenie w kuchni świątecznych potraw. Jest to już moja 3 gwiazdka od kiedy jestem tu z Wami i mam nadzieję, że jeszcze sporo przede mną! Pewnie przez najbliższy czas już tutaj nie zagoszczę, dlatego też...

         Chciałabym Wam życzyć przede wszystkim spokojnych, radosnych Świąt spędzonych w rodzinnym gronie. Bez stresu czy też złych humorów. Aby wszystko się spełniło z roku na rok lepiej było! :) A sobie? Sobie życzę wytrwałości i jeszcze więcej pomysłów w kwestii tworzenia bloga!


 Sweterek/SAMMYDRESS         Czapka/CHOIES

 MERRY CHRISTMAS EVERYONE!

25 komentarzy:

  1. zastanawiam się, czy nie byłoby oryginalnym pomysłem na choince powiesić zamiast tradycyjnego jabłka ogryzek? jak myślisz?

    OdpowiedzUsuń
  2. wesołych świąt!!! przepiękna choinka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na szczęście wszystko gotowe, teraz można się zrelaksować przy komputerze... :))
    Świetne zdjęcia... Wesołych Świąt;*

    OdpowiedzUsuń
  4. ale fajne te lampki mikolaja ;) wesolych !!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wesołych Świąt kochana! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wesołych :) cudne zdjęcia :>

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również życzę Tobie Wesołych Świąt! ;))
    Lampki 'gwiazdorki' masz cudowne! ♥♥ ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja jutro dopiero kładę prezenty pod choinkę :) wszystko już gotowe! :) tylko atmosfery nie czuć... :(
    wzajemnie! :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Wesołych świat, piękna choinka =)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajna czapeczka :) Zapraszam do siebie i Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam taki sam sweter ;) Wesołych świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ale śliczne zdjecia! Spokojnych i radosnych :*

    OdpowiedzUsuń
  13. obłędne zdjęcia!
    wesołych, pierniczkowych świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wesołych i Spokojnych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wesołych Świąt kochana <3

    Ile kosztowała spódniczka z ostatniego postu?

    OdpowiedzUsuń
  16. Kurczę, masz choinkę jak z bajki ! Piękna jest :)
    Wesołych kochana !! :*

    OdpowiedzUsuń
  17. aaale pięknie ! :)

    Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny świąteczny wystrój :)

    OdpowiedzUsuń