poniedziałek, 2 grudnia 2013

LADY MAKEUP

Podczas ostatnich (a zarazem pierwszych w moim życiu) zakupów w IKEA, zdecydowałam się na znaną większości osób uroczą osłonkę na doniczkę. Widziałam na wielu blogach, że dziewczyny trzymają w niej pędzle. Bardzo mi się spodobał ten pomysł, jednak ja niestety (jeszcze!) takiej kolekcji pędzli nie posiadam. Postanowiłam, więc trzymać w osłonce kosmetyki do makijażu, których używam na co dzień. TUTAJ możecie znaleźć tę osłonkę.


Na początku mojej przygody z makijażem zupełnie mi to nie przeszkadzało czym nakładam podkład, róż itp. Jakiś czas temu zaczęłam przykładać więcej uwagi do tego jak się maluję i przede wszystkim czym. Po pierwsze postanowiłam poszerzyć swoją mini kolekcję pędzli i tak oto natrafiłam na pędzel HAKURO idealny do nakładania podkładu. Wykonany z wysokiej jakości włosia syntetycznego. Więcej informacji możecie znaleźć TUTAJ. :)


Mój szał na pomadki nastąpił w minione lato. A w zasadzie zaczęło się to od studniówki, na którą specjalnie zakupiłam czerwoną szminkę od Rimmel. Potem miałam już tylko ochotę na więcej. W mojej kosmetyczce zaczęły pojawiać się coraz to nowsze kolory. I tak oto trafiła do mnie kolejna pomadka, którą macie okazję zobaczyć poniżej. Jest to kolekcja Lasting Finish by Kate Moss nr 16. Polecam każdemu, kto lubi mieć delikatny odcień na ustach. Znajdziecie ją TUTAJ.


Jeśli chodzi o cienie to w zasadzie bardzo rzadko ich używam i mowa tutaj o intensywnych, kolorowych odcieniach. Po te delikatne, beżowe sięgam bardzo często. Lubię odcieniem brązu podkreślić zgięcie powieki. Natomiast skórę pod brwiami podkreślam delikatnym, beżowym odcieniem aby rozjaśnić oko. Jest to moja trzecia paleta SLEEK makeup i na żadną z nich nie mogę powiedzieć złego słowa. Tę paletę cieni Au Naturel znajdziecie TUTAJ.

Wszystkie wyżej wymienione kosmetyki i akcesoria możecie znaleźć w sklepie LADYMAKEUP.
_________________________________

Romwe Cyber Monday sale, 2nd December!
4000+ styles, from $1.99, only 24 hours!
Don’t miss, girls:

21 komentarzy:

  1. Właśnie wczoraj kupiłam sobie to samo cudo...

    OdpowiedzUsuń
  2. dobre kosmetyki:D

    http://rozaliafashion.blogspot.com/2013/12/early-morning.html

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne rzeczy
    http://sotheemily.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też powoli zaczęłam się skupiać na tym czym się maluje. Kupiłam sobie zestaw pędzli podstawowych, którymi uczę się doskonalić mój makijaż. A przy okazji oszczędzam właśnie na hakuro ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. też miałam tą pomadkę od Moss, świetna jest;)

    OdpowiedzUsuń
  6. wspaniałe rzeczy, dobre marki i piekne kolory

    pozdrawiam z Gdyni,
    OLA

    OdpowiedzUsuń
  7. sleek to jedne z najlepszych cieni w przystępnej cenie - w mojej ocenie.
    dobra pigmentacja i nie uczulają- świetne wybory:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę sobie kupić coś podobnego :D.

    OdpowiedzUsuń
  9. Też baardzo podoba mi się ten 'kubek' na kosmetyki. ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. Te paletki ze Sleeka sa świetne! ^.^

    niikablog.blogspot.com <-------- nowa notka ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. piękna pomadka

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja zawsze maluję się w pośpiechu i byle czym. Zazdroszczę takiej dokładności i dbania o detale :)

    OdpowiedzUsuń
  13. nabrałam ochoty na mały wyjazd do Ikei, ale może po świętach ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Na Sleek się czaję już dłuższy czas, jak tylko zużyję swoje obecne cienie to sobie kupię taką w takich kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny pomysł z tą osłonką na doniczkę :) mam dużą kolekcję pędzli, więc na pewno się przyda

    OdpowiedzUsuń
  16. ja do tej pory byłam fanką Inglota, ale widze, że warto wypróbować cos nowszego;)
    zapraszam do mnie!;)

    http://justherpointofview.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń