niedziela, 8 grudnia 2013

DECEMBER - NEW IN

Nadszedł grudzień a wraz z nim kilka nowości do mojej szafy. Co prawda część z nich jak np. kapelusze będą niestety musiały poczekać do wiosny, ponieważ Poznań leży cały przykryty białym puchem. Choć stylizację z czarnym kapeluszem mieliście okazję zobaczyć w TYM poście. Całą resztę z pewnością ujrzycie niedługo w stylizacjach. Natomiast jeśli chodzi o buty to stwierdziłam, że dawno nie nosiłam żadnych butów na obcasie, dlatego też musiałam sobie jakieś sprawić. Są bardzo wygodne i bardzo mi się podobają :) A wam jak?

 Beżowy/TUTAJ     Czarny/TUTAJ

 Spódnica/TUTAJ       Czapka/TUTAJ

32 komentarze:

  1. buty cudne są no u nas śniegu nie ma jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. podobają mi się kapelusze

    zapraszam do mnie - www.sotheemily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Buty faktycznie świetne, a do tego inne niż 'wszystkie' :) a różowa czapka bajka :) pozdrawiam kochana :) Zapraszam do mnie w wolnej chwili ! :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne rzeczy, zwłaszcza kapelusze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ladnie kapelusze, własnie sama zastanawiam się nad zakupem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie piękne kapeluszE

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. no kochana, buciki i kapelusze są cudne !!!
    Pozdrawiam serdecznie
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Kapelusze wspaniałe :) bardzo udane zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne kapelusze, marzy mi się taki. Lecz chyba nie koniecznie pasuję on do mojego stylu .
    Pozdrawiam :)
    modajestnaszapasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo podobają mi się kapelusze, przymierzam się do zakupu tego beżowego, bo czarny już niedawno kupiłam w Zarze i nie rozstaję się z nim ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne te kapelusze :)
    http://labelsout-lifedesigners.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne rzeczy , buty najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kapelusze są cudowne! Szczególnie ten beżowy!

    Pozdrawiam
    Marta
    :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Widzę, że mamy bardzo podobne nowości z front row shop ;). Czarny kapelusz i różowa czapa już czekają na kolejne stylizacje :))

    OdpowiedzUsuń
  15. ja mam ten czarny kapelusz, uwielbiam go ;d

    OdpowiedzUsuń
  16. świetna czapka i buty ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam kapelusz, muszę sobie jakiś nowy sprawić ;p.

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne zakupy !
    kapelusze śliczne

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mamy te same kapelusiki! Są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  20. fajne nowości ;) świetne kapelusze!

    OdpowiedzUsuń
  21. Buty cudowne:) Ostatnio miałam zamówić podobne na Oasap, ale już wyprzedane:((

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow, ale śliczne kapelusze<3

    OdpowiedzUsuń