piątek, 22 listopada 2013

YANKEE CANDLE II

Hej! Dzisiaj przybywam do was z drugą częścią recenzji wosków Yankee Candle. Dzisiaj recenzja 5 tart wybranych dowolnie przeze mnie. Przypominam, że wszystkie poniższe możecie znaleźć w mydlarni chocobath. Moja Yankee-mania wciąż trwa! A jak u was? Skusiliście się już na jakiś produkt? Jeśli jeszcze nie to szczerze POLECAM! (:


SOFT BLANKET - Z tego co zauważyłam, produkt zniknął ze strony. Wcale się nie dziwię! Jest to najbardziej popularna tarta. Delikatnie otula swoim zapachem. W moim kominku mógłby palić się całą dobę, ponieważ nie jest tak intensywny za co dostaje ode mnie wielkiego plusa. Idealny podczas chwili relaksu! Daje mu 5 gwiazdek!


MIDSUMMER'S NIGHT -   "Odurzająca męska mieszanka piżma, paczuli, szałwii i mahoniowej wody kolońskiej" - mój węch idealnie trafił w opis producenta. Po wyjęciu z opakowania poczułam męskie perfumy. Czyli już zapach zapowiadał się dobrze. Dość intensywny ale nie odurzający. Dostaje ode mnie 4 gwiazdki.


HOME SWEET HOME - Od razu po zapaleniu wyczułam CYNAMON i inne przyprawy korzenne. Intensywny zapach jednak nie duszący. Idealny podczas chwili z ulubioną książką i ciepłą herbatą. Dostaje 5 gwiazdek!


PINK SANDS  - Już sam widok kojarzy mi się z czymś słodkim. A w rzeczywistości jest to mieszanka świeżych i soczystych cytrusów, słodkich kwiatów i pikantnej wanilii. Całkiem ciekawe, delikatne i zaskakujące połączenie. Dostaje 5 gwiazdek :)


SNOW IN LOVE - Kremowe połączenie aromatów lasu i zimowej świeżości. Zapach intensywny i słodki, jednak ma w nim żadnej dominującej nuty. Mi osobiście kojarzy się tylko z jednym - białym puchem, który pewnie niedługo nas nawiedzi. Jeśli lubisz pudrowe zapachy - ten będzie dla Ciebie idealnym!
Dostaje 3 gwiazdki.


Za możliwość testowania wosków dziękuję mydlarni CHOCOBATH.
Zapraszam was na zakupy, abyście i wy mogli podzielić się swoimi wrażeniami.
Przypominam, że jeszcze tylko dziś trwa konkurs, gdzie możecie wygrać świecę YANKEE CANDLE.

___________________________

Romwe Top 8 Styles Sale! Date: Nov 20 to Nov 26
Round1: Share ‘win free page’ and win free clothes: http://www.romwe.com/giveaway.html
Round2: Save more with extra coupon
Round3: Buy 3 and more get 1 for free
Go: http://www.romwe.com/flashsale/activeleft?active_id=137?peerfectlly



17 komentarzy:

  1. w końcu skusiłam się na YC :) ale bardzo długo się przed tym broniłam :P

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam te woski :) zapach powalający ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. małe cudeńka:) z pewności pięknie pachną:) pozdrawiam:*)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam je!!! Właśnie palę w kominku candy corn wymieszaną z black coconut;)

    OdpowiedzUsuń
  5. również dołączyłam do grona wielbicielek tych wosków :)

    http://pannaem-pannaem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Też się chyba wreszcie skuszę :) Uwielbiam wszelkie świece zapachowe :) ps.polecam np. z Almi Decor :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy jeszcze nie miałam ale kusisz...

    OdpowiedzUsuń
  8. MIDSUMMER'S NIGHT najlepszy !
    Też mam i najbardziej ze wszystkich mi się podoba. Mogła bym go wąchać cały czas :)

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie dziś też recenzja wosków :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam te woski ♥

    niksza.blogspot.com <---------- zapraszam na nową, dzisiejszą notkę ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Słyszałam,że SOFT BLANKET jest na prawdę śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Z chęcią bym się na to skusiła! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Home Sweet Home wydaje się interesujący :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam <3 Must have na jesień ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam Home sweet home i jestem oczarowana :)

    OdpowiedzUsuń