wtorek, 12 listopada 2013

WHAT I WOULD..

Dzisiaj post z cyklu w co chętnie bym się ubrała. 
Pierwsza stylizacja to stylizacja idealna na uczelnię, spacer, zakupy itp. Na luzie, ale stylowo. Ubieramy szare, luźne spodnie do tego dobieramy oversizowy sweter. Duża, złota biżuteria również będzie się świetnie z tym komponować.
Druga stylizacja to propozycja elegancko - sportowego ubioru. Plecak jest tym elementem, który przełamuje tę elegancję. Rozkloszowane spódnice z eko-skóry są absolutnym must have! Myślę, że wiele z was już je posiada w tym także i JA! 

Wszystkie ubrania pochodzą ze strony aupie.com
_____________________________

Romwe Party Season Sale Round 2 ! Up to 60% off!
Valid dates: Nov12 to Nov18
Don’t miss, girls!

16 komentarzy:

  1. Takie luźne, ale eleganckie spodnie bardzo by mi się przydały :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne ;D

    Miłego wtorku ;)

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie stylizacje są w moim typie i bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawy blog, będę tu zaglądać

    www.magadish.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. obie propozycje mi się podobają, chociaż pierwsza jest bliższa mojemu sercu :)
    Pozdrawiam serdecznie
    zocha-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne propozycje :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Sweterek fajny. : ))
    kierunkowy48.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń