środa, 6 listopada 2013

REGENERUM

Jak już wiecie na kujawsko-pomorskim spotkaniu blogerek zostałyśmy obdarowane masą prezentów. Dzięki uprzejmości firmy AFLOFARM otrzymałyśmy do testów produkty z serii regenerum. Dzisiaj chciałam wam przybliżyć produkt: REGENERUM regeneracyjne serum do włosów.


Regenerum intensywnie wzmacnia oraz regeneruje włosy suche, słabe i zniszczone, także z tendencją do rozdwajających się końcowek. Receptura oparta na wielofunkcyjnym działaniu składników: ekstraktu z nasion drzewa karob, wyciągów z kiełków soi i pszenicy,  kompleksu prowitaminy B5 i oleju rycynowego, zapewnia długotrwałą pielęgnację włókien włosowych poprzez natychmiastowe ich wzmocnienie, uelastycznienie i odżywienie. Co więcej, REGENERUM zmniejsza łamliwość oraz skłonność do rozdwajania się nawet bardzo długich włosów. Dodatkowo serum neutralizuje ładunek elektrostatyczny włosa, dzięki czemu niweluje efekt „puszenia”. 


Zaczęłam stosować produkt nie dawno (2-3 razy w tygodniu) i moja opinia potwierdza słowa producenta. Co zauważyłam? 

1. Łatwość rozczesywania włosów
(zawsze po umyciu włosów i zastosowaniu odżywki trzeba było je rozczesać i to była katorga, teraz jest to przyjemność)

2. Zrobiły się miękkie w dotyku
(już po 1 zastosowaniu)

3. Nie puszą i nie elektryzują się 
(Gdy wstawałam rano i spoglądałam w lustro na głowie mogłam dostrzec "szopę". Teraz jest o wiele lepiej, łatwiej mi się je układa)


Produkt można otrzymać w aptekach a ich cena to ok. 17zł za 125ml.
Może nie jest to duża pojemność jak na tę cenę jednak naprawdę warto się przekonać. Może i was zaskoczy regenerum? A może już miałyście z nim styczność? Piszcie koniecznie!


Jak widzicie na 1 zdjęciu do testów otrzymałam także REGENERUM do rąk, paznokci i ust. Z czasem wszystko przetesuję i jeśli macie ochotę mogę tutaj zamieścić ich recenzję. 


Jak pewnie zauważyliście ostatnio rzadziej pojawiały się wpisy ze stylizacjami. Mam nadzieję, że nie przeszkadza wam to bardzo. Jednak obiecuję POPRAWĘ i postaram się o regularne wpisy. Następny post będzie stylizacją (:

_____________________________

Romwe Party Season Sale! Up to 50% off!
Valid dates: Nov5 to Nov11
Don’t miss, girls!

21 komentarzy:

  1. Pewnie kochana, czekam na opinie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniale, jestem bardzo ciekawa działania
    Super
    pozdrawiam,
    OLA

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem ciekawa jak zadziała na włosy na dłuższą metę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. oo, właśnie niedługo muszę zacząć używać czego anty elektryzowaniu, bo czapki się zbliżają! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam na recenzje ;d

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. nie znam tych produktów ,chyba muszę zakupić tę serię kosmetyków,bo wydają się być ciekawe:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekam na dalsze recenzję :D.

    OdpowiedzUsuń
  8. o, fajne produkty :)
    ja używam innych i też mają dobry efekt :D

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny blog, będę tu zaglądać

    www.magadish.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Słyszałam wiele dobrego o tych kosmetykach - muszę w końcu kupić coś z ich asortymentu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem bardzo ciekawa Regenerum do ust bo miałam zamiar sobie kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ooo skoro u ciebie się sprawdziły to ja może też je wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. wow! grtaki, czekamy na recenzje! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem ciekawa jak u mnie się sprawdzi, zachęciłaś mnie do produktu..

    OdpowiedzUsuń
  15. Od dłuższego czasu mnie kuszą produkty Regenerum, ciekawe to serum, ale bardziej ciekawi mnie Regenerum do paznokci, napisz koniecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. dzisiaj kupiłam sobie to serum do włosów :) przetestowałam już do stóp, a teraz testuję do paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Włąśnie się zastanawiałam czy to kupić...

    Zapraszam do obserwowania: www.vacuumshadow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń