piątek, 15 listopada 2013

PHOTO LIBRARY

Każdy z was zapewne już wie co to jest instagram. A jeśli nie to.. wikipediia mówi, że jest to fotograficzny serwis społecznościowy hostingu zdjęć, który umożliwia użytkownikom robienie zdjęć i stosowanie do nich filtrów cyfrowych. Czyli mówiąc własnymi słowami - świetna sprawa! Każdą chwilę swojego życia możesz uwiecznić na zdjęciu i podzielić się nim z innymi! Przykładowo.. co robisz w danym momencie, co jesz, co nowego kupiłeś. Dzisiaj was za pewne także niczym nie zaskoczę, ponieważ mam dla was post z cyklu instagram mix. Kilka urywek z mojego życia..

1. Szybka fotka w drodze na uczelnię / 2. Luźny outfit 

3. Ja w krótszych, prostych włosach / 4. My love 

5. Jesień / 6. Jestę studentę - chemia

7. Triple date - czyli wypad ze znajomymi do manekina / 8. New in!

9. Moje nowe ubranko na telefon - allegro / 10. Pomadka nivea milk&honey

peeerfectlly - follow me! :)

26 komentarzy:

  1. Świetny mix, uwielbiam oglądać takie posty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Twoje MIXY - nowe torebki są na prawdę śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. lubie takie mixy ;) fajne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fajne etui na telefon :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow! Przyjemnie by się oglądało taki kolorowy album :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam instagram'a ;D
    Super mix ♥

    niikablog.blogspot.com <------- nowa notka ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Instagram w pewnym momencie staje się rzeczą bez której nie można się obejść. :D

    http://totylkoinnaja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna jest ta aplikacja!
    Ja od ponad tygodnia rozważam 'za' i 'przeciw' obcięcia włosów i nie mogę się zdecydować. Mam włosy prawie po pas ii boje się, że będę żałować ;/

    http://stayy-positivee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne zdjęcia :) Ja też chyba muszę zacząć się uczyć mojej kochanej geodezji :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie do komentowania i obserwowania :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja cię zaobserwowalam kochana :)) świetne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie, ta koszula z ustami rewelacja :)

    P.S. Wpadnij na rozdanie: http://madziulowepaznokcie.blogspot.com/2013/11/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  12. o ja, zazdroszczę, że Twój wybranek gra na gitarze ;d

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zdjęcia, lubię oglądać takie mixy. xD

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo lubię oglądać zdjęcia z dnia codziennego :)
    pozdrawiam,Monia

    OdpowiedzUsuń
  15. Twój chłopak umie grać na gitarze? wow :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Naprawdę ciekawy blog, miło się go czytało i oglądało. Zapraszam na mojego http://labelsout-lifedesigners.blogspot.com/ dopiero zaczynam bloggowanie, więc wszelkie rady mile widziane. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń