niedziela, 17 listopada 2013

ONE DAY

Coraz ciężej robić zdjęcia na dworze, wystarczy chwila bez okrycia wierzchniego i można porządnie to odczuć. Ale dam radę! W dzisiejszej stylizacji czerń przełamuje nietypowy sweter. Motyw kojarzy mi się ze wzorem 'kurzą łapką' lub 'psim zębem'. Spódnica to typowa spódnica z koła, bardzo rozkloszowana - ale właśnie takiej brakowało w mojej kolekcji! Kochani na moim facebook'u trwa KONKURS do wygrania świeca YANKEE CANDLE. Zapraszam was :)

PS Pogoda w zasadzie bez zmian, idzie zima! Pozdrawiam Filipa! :)

 Sweterek, spódnica/NOWISTYLE        Botki/GODDIVA

___________________________

Boyfriend style has come back again!
On 18th November (starting from 1:00 pm on Nov. 17th GMT, only 24hrs!), ROMWE Boyfriend Woolen Coat will be the price of $36.99, with original price $109.99. Only on Nov18th, only 24 hours!
Worldwide free shipping, shipped in 24 hours.
More than 3000 customers have already added it to the shopping cart.
Let us wear Boyfriend Woolen Coat!


33 komentarze:

  1. Zgadzam się ! Co raz trudniej o dobre fotki na dworzu ;c
    Piękny outfit ♥

    niikablog.blogspot.com <---------- zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny sweterek :)
    Zapraszam do mnie na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zestaw ślicznie się prezentuje, super wyglądasz :) sweterek jest mega ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Buty są piękne, choć w sumie spódniczka także mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny sweter ;*

    JESTEM-MONIKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  6. Spódnica jest na prawdę fantastyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Faktycznie troche zimno, ale przynajmniej nie wieje!
    Dzięki za pozdrowienia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :v Tyle wygrać. Czekamy na stylizacje Filip.

      Usuń
    2. W sensie że ja? Mogę zaproponować stylizacje prosto z Mordoru

      Usuń
    3. Filip, mogę zrobić Ci foty !
      ~Anka

      Usuń
  8. Już mam dość twoich fryzur,jak nie kok to byle coś, weź w końcu zadbać o włosy "blogerko modowa"

    OdpowiedzUsuń
  9. chcę Twój sweter, spódniczkę i buty - cudeńka! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. btw fajny swetr spodniczka i zegarek (:

    OdpowiedzUsuń
  11. ooojjjj sweter :):)

    http://sislovefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń