niedziela, 24 listopada 2013

NEW IN


Po pierwsze.
Krata - krata jest modna w tym sezonie w każdej postaci. Najczęściej motyw ten występuje na szalikach czy też spódnicach. A ja mam coś innego. Ja mam sukienkę. I jest fajna, polubiłyśmy się. Będę kolorowa tej jesieni! Niedługo zobaczycie więcej w stylizacji.

 Sukienka/GODDIVA

Po drugie.

Jestem przede wszystkim zaskoczona kreatywnością firm. Kilka dni temu otrzymałam wielką paczkę, przepięknie zapakowaną a w środku znalazłam tą torebkę. Wszystko mnie zaskoczyło. Torebka ma ciekawe gadżety w postaci zamków i wstawek ze 'skóry krokodyla'. Więcej również w stylizacji. Torebka pochodzi ze sklepu STYLEDIVISION.


_________________________________

Romwe “Rose D” sweatshirt
Have it at bargain price $1.99 on 26th Nov or for FREE!
Leave your comment to the sweatshirt here >
 you will have bigger chance to win!
Don’t miss, girls!


29 komentarzy:

  1. sukienka, bardzo mi się podoba

    obserwuje cię i liczę na to samo
    http://sotheemily.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojjj,torebka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam wszystko co w kratkę :) piękna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna sukienka :))

    niksza.blogspot.com <---------nowa notka ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. torba tak, sukienka nie mój styl :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Krata -uwielbiam !Świetny wybór :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Torebka całkiem fajna, jednak moim zdaniem ładniej by się prezentowała gdyby cała była beżowa ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna sukienka;) czekam na outfit z nią w roli głównej ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam chrapkę na szalik w kratę ;)

    Pozdrawiam
    Marta
    :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne ciuszki! Uwielbiam kratę, ostatnio sobie kupiłam koszulę z tym motywem.
    Pozdrawiam
    Marysia

    OdpowiedzUsuń
  11. super nowości! bardzo podoba mi się sukienka <3

    OdpowiedzUsuń
  12. o Boże cudowna torebka !!!


    http://miinikaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń