niedziela, 3 listopada 2013

LIFESTYLE

Po dłuższym rozmyślaniu, doszłam do wniosku, że ani razu nie pojawił się tutaj post lifestyl'owy :) Mam na myśli zdjęcia z życia wzięte.. Nie było, ale? Ale czas to zmienić! Dzisiaj zapraszam was na post z odrobiną codziennych zdjęć, tak dla urozmaicenia. Znajdziecie tu: zdjęcia z chłopakiem, moją świnkę morską, noc hallowen'ową, nową tartę Yankee Candle od Zośki:*, nowości z Avonu, nowe okulary z Firmoo. Mam nadzieję, że się wam spodoba i będziecie chcieli aby częściej dodawać takie posty. Pobawiłam się kolorami, dodałam trochę efektów i oto rezultat.. 

 Zapraszam także na mój instagram - peeerfectlly

32 komentarze:

  1. fajna relacja z codzienności :) przystojnego masz chłopaka, ale to nic dziwnego bo Ty jesteś bardzo ładna!
    a w śwince się zakochałam:D cudna jest!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie dobry jest temat i zdjęcia takie, które nie są prezentowane tutaj, na co dzień w formie stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię takie zwykłe zdjęcia ;)
    Świetne okulary ♥

    Buźka ;*
    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia z partnerem są na prawdę śliczne - bardzo Wam razem ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna odmiana :) przesłodka świnka!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia *.*

    JESTEM-MONIKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  7. super razem wygladacie ;) w wolnej chwili zapraszamy do nas ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. przepiękne zdjęcia! ;)

    http://stayy-positivee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Pasujecie do siebie ;)
    świetne zdjęcia! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale masz świetną świnkę! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Świnka jest rewelacyjna !<3 Pozdrowienia dla Ciebie i Twojego ukochanego super razem wyglądacie :) zapraszamy do Nas :-*

    OdpowiedzUsuń
  12. Wasze 2 zdjęcie - uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  13. jesteście uroczy! :)
    pozdrawiam,Monia

    OdpowiedzUsuń
  14. piękne zdjęcia. :)

    Pozdrawiam,
    ohvictorria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajny wpis. Więcej takich, więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Haaha jaki zwierzaczek, zaczepisty jest;>>

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale wspaniały mix zdjęć!!!! Świnka the best
    wspaniale:*
    ✰ ✰ ✰
    pozdrawiam,
    OLA

    OdpowiedzUsuń
  18. o widzisz! :) świnka kochana, a Wy... uroczo wyglądacie razem:*

    OdpowiedzUsuń
  19. Najbardziej spodobały mi się zdjęcia z Twoim chłopakiem! Magiczne! ;0)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne zdjęcia! Świniak jest słodki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Też ostatnio upolowałam nowe okulary z Firmoo :)
    Słodko razem wyglądacie!

    OdpowiedzUsuń
  22. Jaka urocza świnka, Wy również wyglądacie pięknie - jesteście bardzo podobni do siebie ;)
    Piękne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń