piątek, 8 listopada 2013

LAST DAYS

Kilka ostatnich, słonecznych dni spędziłam w Bydgoszczy. Było naprawdę ciepło i pogoda nas rozpieszczała. Niestety teraz wszystko uległo pogorszeniu. Ale! Nie o tym dziś chciałam pisać. Dzisiaj mam dla was obiecaną stylizację. No i wszystko w dzisiejszym poście jest nowe... Nowe w sensie, że takie tło jeszcze się tutaj nie pojawiło. Chodzi mi o Wyspę Młyńską. Takich dobrych zdjęć nie było. Zdjęcia wykonała koleżanka obiektywem nikkor 50mm 1.8G. No i moje włosy są troszkę inne - krótsze. 
...Chodźcie na krótki spacer po Bydgoszczy.

Okulary/FIRMOO     Koszula/SH      Spodnie/CHICNOVA       Buty/GODDIVA

35 komentarzy:

  1. Super outfit na co dzień :)

    Moda i wystrój wnętrz w skandynawskim stylu - zapraszam :) http://skandichic.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ladne zjecia;) piekna torebka i buty;)
    pozdrawiam;)
    ch pogoda na fot przesliczna;)

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba mi się taki troszkę sportowo-elegancki styl:) właśnie chce kupić sobie podobne spodnie , ale w kolorze melanżowym .Zapraszam w wolnej chwili do mnie na recenzję Paryskiego szyku!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny, luźny outfit na co dzień. Myślę, że spodobałyby Ci się również ciuchy z tego sklepu http://loveitshop.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietnie wygladasz. Ciekawe buty :) widac pogoda dopisala... :)

    OdpowiedzUsuń
  6. na luzie, to lubię :) masz rację zdjęcia są lepszej jakości ale Ty i tak na wcześniejszych sesjach super wychodziłaś kochana :)
    Pozdrawiam Serdecznie
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. dobra stylizacja Mila :* pozdrawiam , Maja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana musisz wpaść do Bydgoszczy albo do Poznania! :):*

      Usuń
  8. Super!

    www.confassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny, luźny zestaw. Idealny na spacer. :)
    Piękne okulary.
    pozdrawiam :))

    retro-moderna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale piękny, słoneczny dzień Ci się trafił :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wyglądasz super kochana!
    zapraszam na setny post :)

    OdpowiedzUsuń
  12. piekna koszula! U mnie w szafie właśnie akcja poszukiwania kraciastej koszuli =)

    OdpowiedzUsuń
  13. Okulary i koszula są super;)

    OdpowiedzUsuń
  14. fantastycznie wyglądasz:) Torebka skradła moje serducho:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale świetnie wyglądasz, buty super ;)

    P.S. Wpadnij na rozdanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny look ! buty są genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja jutro będę w Bygdoszczy ;)
    Ślicznie wyglądasz ♥

    MÓJ BLOG ~~ niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Muszę kiedyś się wybrać do Bydgoszczy, bo dawno nie byłam. Poza tym nie miałam okazji odkryć jakiś fajnych miejsc, bo głownie moja wyprawa wyglądała tak: kierunek Focus. ;D

    OdpowiedzUsuń
  19. super koszula, fajne zdjęcia :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny blog :)

    zapraszam u mnie stylizacje SH
    http://secondhandworldd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. jak ja lubię tą twoją torebkę :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Buty i torbę masz świetne!♥ Koszula też genialna! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękna koszula ! :D
    Oj, co ja bym dała za pogodę taką jak na zdjęciach! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo podoba mi się krój spodni, cała stylizacja jest utrzymana w lekkim, luźnym tonie, pozdrawiam izkastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne zdjęcia! Podoba mi się koszula i butki :)

    OdpowiedzUsuń
  26. świetna koszula i piękne zdjęcia:) buziak :*

    OdpowiedzUsuń