wtorek, 26 listopada 2013

DREAMS COME TRUE

Już jakiś czas temu planowałam zakup nowego obiektywu. Dobre zdjęcia mają znaczenie, są pewną wizytówką naszego bloga. Przyjemnie się ogląda/czyta posty gdy widzimy estetyczne zdjęcia. Cieszę się, że wreszcie zrealizowałam ten cel. Nie było łatwo uzbierać taką sumę pieniędzy. Jednak trochę wyrzeczeń i udało się! Chciałam podziękować zarówno wam jak i firmom, z którymi prowadziłam/prowadzę owocne współprace. Wy wszyscy przyczyniliście się do spełnienia mojego małego marzenia. Mam nadzieję, że teraz będzie już tylko lepiej, a blog z dnia na dzień będzie się jeszcze bardziej rozwijał. Do zobaczenia w następnym poście ze stylizacją i lepszymi zdjęciami! :)

AF-S NIKKOR 50mm f/1.8G 
_________________________________

Romwe “Rose D” flash sale, only 24 hours!
$19.99 only, with original price $39.99, on 26th November!
500 pieces, but size M is only 200 pieces!
24 hours only!
Don’t miss, girls!!!


28 komentarzy:

  1. no to teraz tylko czekamy na zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie male cos a ile kosztowalo? :>

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem tego samego zdania,co Ty,ze zdjecia sa wizytowka naszego bloga, ja niestety nie mam mojej wymarzonej lustrzanki,ale zbieram pieniadze i juz nie moge sie doczekac, az ja kupie:) a Tobie juz zazdroszcze :D

    OdpowiedzUsuń
  4. O, widzę, że nowy obiektywek :) spoo za niego dałaś, mam nadzieję, że posłuży! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też korzystam czasem z Nikona, ale zdjęcia na blogu robione są głównie Canonem Mark II :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oo nowy aparat , zazdroszczę :)
    Też planuję zakup nowego aparatu
    POzdrawiam ,obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekam na efekty i piękne zdjęcia :))

    OdpowiedzUsuń
  8. No to teraz czekamy na zdjęcia wykonane z tym cudeńkiem :D

    nikejla.blogspot.com <------ nowa notka ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Będziesz bardzo zadowolona ze stałki :*

    OdpowiedzUsuń
  10. o to super, czekamy na foteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję zakupu. ; )) Mam nadzieję, że posłuży. ; DD Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zazdroszczę cacuszka! Życzę, coraz lepszych zdjęć, ale i coraz większych umiejętności fotograficznych :).

    OdpowiedzUsuń
  13. Czekam niecierpliwie na nowe foty :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz rację, że podstawą bloga są piękne zdjęcia. Kiedyś jeszcze to nie było tak ważne, a teraz priorytet. Bo co z tego, że masz ciekawą treść posta, jak kijowe foty przedstawiasz? No jesteś do bani. Szkoda, że większość ludzi tak myśli. :)

    Trzymam kciuki za szybkie poznanie obiektywu i dobre zdjęcia! :) Super, też mam stałkę.. ale moja kosztowała o wiele mniej no i też różnica - mam Canona! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. teeż go właśnie muszę kupić. Portfel stanowczo odczuje... ;/

    OdpowiedzUsuń
  16. O wlasnie planuje go kupic na dniach. Polecasz? :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Też mam ten obiektyw i kocham go nad życie <3

    OdpowiedzUsuń