wtorek, 22 października 2013

ROMWE LACE

W tym poście ujrzycie sporo nowości. Tą koronkową kurtkę otrzymałam już jakiś czas temu od ROMWE. Jednak całkowicie nie wiedziałam z czym ją połączyć, w końcu się udało! Postawiłam na elegancki look. Kolejną rzeczą jest efektowny naszyjnik, z nim jednak należy uważać aby nie przesadzić. Mam już kilkanaście par okularów przeciwsłonecznych lecz jak wiadomo niczego nigdy za wiele :) Dlatego też skusiłam się na te - lustrzanki. Jedynym ich minusem może być to, że są bardzo ciemne. Co jeszcze jest tutaj nowe? Mianowicie torebka. Trochę żałuję, że nie jest ona większa oraz nie podoba mi się ona z długim paskiem. Dlatego mam zamiar ją nosić tak jak na poniższych zdjęciach. No i oczywiście uniwersalne i niezawodne sztyblety

 Okulary/AUPIE     Kurtka/ROMWE    Naszyjnik/FOYMALL    Torebka/AUPIE     Spódnica/HANDMADE     Buty/MODNAPOLKA


_____________________

Romwe Halloween Sale
Up to 70% off, over 1000+ styles
FREE Mystery Gift Orders over $40
Date: 10/25/2013 -10/31/2013
And new flash sale now:


32 komentarze:

  1. Ale przepiekna kurtka i naszyjnik! <3 ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny, elegancki zestaw :)!

    Zapraszam na swojego bloga, który od nowa zaczyna się rozwijać:
    www.hayamiblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz rację. Buty z pewnością mogłabym przygarnąć :) dodają klimatu ;) Pozdrawiam, zapraszam na nowy wpis ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładnie :) zastanawiałam się nad tą kurteczką, leży świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. ślicznie wyglądasz:) fajny zestaw. mam podobną torebeczkę tylko czarną:)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie na posta http://thisisastylishworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Buty są genialne - sama je mam i je uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ramoneska i naszyjnik są piękne:)
    Pozdrawiam Serdecznie
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudownie :D

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale świetnie wyglądasz! Kurteczka bardzo w moim stylu, rewelacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna stylizacja!
    Szczególnie kurteczka :)

    http://stayy-positivee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. powiem tylko jedno.. Łaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaał! genialna stylizacja :D Właśnie taka jak lubię!

    http://www.lokal-nieczynny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Całość wygląda naprawdę super! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale cudowna stylizacja, piękne połączenie- cudnie!! kurteczka the best!!
    wspaniale
    ♡ ♡ ♡
    pozdrawiam:* OLA

    OdpowiedzUsuń
  14. Naszyjnik w połączeniu z kurtka - mistrzostwo <3


    Pozdrawiam,
    Confassion
    www.confassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Prześlicznie wyglądasz w takim klasycznym wydaniu, bardzo ładna koronkowa kurtka i urocza torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jaka elegancka :))
    http://vogueswing.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. fajna,oryginalna kurteczka :)
    pozdrawiam,Monia

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyjątkjowo ładny naszyjnik. Ja sama rozglądam się za czymś takim,

    pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
  19. fantastyczny look<3
    naszyjnik przykuwa uwagę<3
    +obserwuję i zapraszam!:)

    OdpowiedzUsuń