poniedziałek, 14 października 2013

RED LIPS

Kolejna porcja zdjęć znad Malty. Są wynikiem mojej nowej współpracy jednak nie z branży modowej. Mowa tu o dziewczynie, która podjęła się sfotografowania mnie, jest nią Angelika Wojtuś. Jestem bardzo zadowolona z efektu. Od czasu do czasu na pewno pojawią się tutaj zdjęcia jej autorstwa. Wszystkie chętne dziewczyny które są z Poznania, zapraszam do kontaktu z Angeliką i umówienia się na zdjęcia :) Co do stylizacji - przede wszystkim wygoda. Jest to outfit, który śmiało można założyć do szkoły czy na uczelnię. Moje spodnie, a raczej tregginsy wypatrzyłam w second handzie za całe 20 zł :) Dodatkowo jest to firma CUBUS! loveit 

Sweter/CHOIES       Koszula/AHAISHOPPING      Spodnie/CUBUS(SH)     Torebka/ROMWE

___________________________________

Romwe Pre-winter Must-Haves
Up to 40% off
Date: 10/15/2013--10/18/2013
And the flash sale:


43 komentarze:

  1. Fajne kadry szkoda, że już nie Bydgoskie a Poznańskie...

    OdpowiedzUsuń
  2. stylizacja bardzo mi przypadla do gustu :) swietne zdjęcia, genialnie wyglądasz, a poza tym bardzo podoba mi się ta koiszula ! Myśle, ze w takim zestawie czułabym się swietnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jejku ;) cudowna koszula, podoba mi sie ;) a teregginsy- niesamowite i nie za wielka cene !! :) Zapraszam do mnie, NOWY POST ♥ zaprasza Cię serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Motyw przewodni to usta. Swietnie wygladasz

    OdpowiedzUsuń
  5. Cały zestaw świetny, a koszula najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnieee! :)
    Sweter skradl moje serce! <3 Jest cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne zdjęcia...zestaw na luzie...romantyczny...serduszka na bluzce i usta w czerwieni...cudo:))

    OdpowiedzUsuń
  8. ładnie :) mam taki sweter tylko w innym kolorze ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie dobrane ubranka ;) tak na luzie i cieplusio <3

    OdpowiedzUsuń
  10. wyglądasz rewelacyjnie! chętnie bym przygarnęła Twoje swetrzysko :D ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. genialna koszulka :) sweterek z chęcią bym przygarnęła :D

    OdpowiedzUsuń
  12. ślicznie wygladasz w tej fryzurze! A swetra zazdroszczę ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. trafilas na swietną okazje w tym sh! ;P Ale sweterek taki to ja tez bym chciala miec:))

    OdpowiedzUsuń
  14. koszula świetna! bardzo mi się podoba cały zestaw ;D ślicznie wyglądasz :*
    zapraszam do mnie :)
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Koszulą wygrałaś internety :D Super :D

    OdpowiedzUsuń
  16. wyglądasz rewelacyjnie ! jesteś taka śliczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudna koszula ♥♥

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. genialnie wyglądasz :) koszula, spodnie, sweter, torebka wszystko mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  19. powiem Ci, że wyglądasz rewelacyjnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Koszula ma cudne wzory. MEEEEEGA wyglądasz. I zdjecia niezle :) Buziaki, zapraszam na nowy wpis ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny kok, pasuje do tej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam tę samą koszulę ;)
    Ślicznie wyglądasz. ;>

    OdpowiedzUsuń
  23. świetne zdjęcia. *.*

    http://totylkoinnaja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. 3 od dołu zdjęcie przepiękne !
    świetna koszula ! :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak Ty,to robisz,że zawsze wyglądasz tak dobrze? :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Genialny efekt!
    Zapraszam do mnie:)
    www.worldcharlotte.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. świetna koszula, super wyglądasz ;-)

    OdpowiedzUsuń
  28. fajny kardigan,koszula świetnie do niego pasuję
    pozdrawiam,Monia

    OdpowiedzUsuń
  29. nie wiem czy lepsza koszula czy sweter, ale niewątpliwie ich kombinacja to świetny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  30. Bluzka powala na kolana XD pomadka idealnie tu pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Super! Spodobał mi się Twój blog, z przyjemnością dodaję go do obserwowanych i przejrzę więcej postów w wolnej chwili :)

    Pozdrawiam,
    confassion
    www.confassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń