sobota, 5 października 2013

POZNAJMY SIĘ!

Jak już na pewno wiecie w zeszłą sobotę tj. 28 września w Bydgoszczy  w klubokawiarni 1138 odbyło się spotkanie kujawsko-pomorskich blogerek. Wzięło w nim udział 20 dziewczyn z całego województwa. :) Strasznie nie mogłam się doczekać tej soboty, aż wreszcie nastała. Umówiłam się z Asią i razem pojechałyśmy na wyznaczone miejsce. Po wejściu do klubu od razu poznałam prze sympatyczną Martę, która jest fit bloggerką. Tak też razem we trójkę usadowiłyśmy się przy stole. Spotkanie rozpoczęło się .. i jako pierwsi zabrali głos przedstawiciele firmy COLWAY, którzy prezentowali kosmetyki na bazie koleganu naturalnego. Pani Krystyna Derbin oraz Krzysztof Kaźmierski.


Następnie wysłuchałyśmy Pań z firmy SORAYA, które zaprezentowały nowe linie kosmetyków.


Ostatnia była Pani z firmy ORGANIQUE 


Po zakończonych prezentacjach przemiłych przedstawicieli firm, zaczął się 'nasz' czas. Każda z 20 dziewczyn miała za zadanie przedstawić się i powiedzieć parę zdań o sobie. Okazało się, że większość prowadzi blogi kosmetyczne. Tylko ja i Magda prowadzimy blogi modowe, a Marta bloga fit :)
Zjadłyśmy słodkości, wypiłyśmy kawkę, pogadałyśmy, wymieniłyśmy się kosmetykami, porobiłyśmy zdjęcia i tak oto zleciały 4 godziny.


 Organizatorki spotkania jak i firmy bardzo się postarały, ponieważ każda z nas została obdarowana mnóstwem prezentów. Głównie są to kosmetyki, ale znalazły się też bransoletki jak i dzbanek filtracyjny firmy DAFI.


 Dziękuję wszystkim dziewczynom, firmom i naszej przemiłej Pani fotograf Mariannie Wnuk, za mile spędzony czas. Było to moje pierwsze takie spotkanie, ale mam nadzieję, że nie ostatnie. Każda z dziewczyn jest świetna i ma ciekawe pomysły w tworzeniu swojego bloga. Mam teraz sporo produktów do testowania, także raz na jakiś czas będą pojawiać się tutaj recenzję. :)

30 komentarzy:

  1. super podarunki dostałyście! :)
    pozdrawiam,Monika

    OdpowiedzUsuń
  2. ehh ja jestem z BDG a nic nie wiedziałam o tym spotkaniu,szkoda;(

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Również:))Szkoda,że nie mamy zdjęcia grupowego.

      Usuń
  4. Świetnie wszystko opisane, do następnego razu! :)

    www.LaMagdalene.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. widać, że spotkanie udane :)
    czekamy na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam takie spotkania ! super zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widac ze świetnie spędzony dzień ;p

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Następnego spotkania sobie nie odpuszczę :)
    Widać ,że było super :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna relacja i zdjęcia! :)
    Może wzajemna obserwacja?

    OdpowiedzUsuń
  10. oj fajne te upominki :D

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Milo bylo poznac. Mam nadzieje, ze bedzie okazja jeszcze sie spotkac:-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. ale zazdroszcze takiego spotkania :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ojejku ile bym dała za pobyt na takim spotkaniu *.*

    http://onlygrape.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. WoW! Ale Was obsypali upominkami! Jak wygląda organizacja takiego spotkania? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. W rozpuszczonych włosach :3

    OdpowiedzUsuń
  16. ale ładnie wyszłaś na tych fotkach nawet zz zaskoczenia ;) swietna uroda :)

    OdpowiedzUsuń
  17. wspaniałe wydarzenie!!!! pieknie wyglądasz kochana
    ♡ ♡ ♡ ♡
    wspaniale:*
    OLA♡

    OdpowiedzUsuń
  18. Najsłynniejszej bloggerki SWEGGIE nie było na takim spotkaniu xD ?

    OdpowiedzUsuń
  19. szkoda, że nie wiedziałam o spotkaniu:(
    Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  20. Szkoda że nie wiedziałam o spotkaniu :-( kiedy następne?

    OdpowiedzUsuń
  21. Szkoda że nie wiedziałam o spotkaniu :-( kiedy następne?

    OdpowiedzUsuń