poniedziałek, 28 października 2013

PERSUNMALL WISHLIST

Witajcie! Dzisiaj przychodzę do was z propozycją ubrań ze sklepu Persunmall. Pogoda zachwyca, dzięki czemu możemy jeszcze postawić na lżejszy ubiór - co mnie bardzo cieszy. Prawdziwe zimno jeszcze zdąży do nas przyjść. Mam nadzieję, że nie prędko! Dziś moje propozycje: kurtki, bluzy i obuwie. Coś z listy poniżej na pewno pojawi się w mojej szafie i podejrzewam, że będzie to któraś z tych bluz. Czyż nie są urocze? Co wam się spodobało najbardziej? :) Oto moje must have tej jesieni.. 

KURTKI:

TUTAJ LINK - KLIK


BLUZY: 

TUTAJ LINK - KLIK 


OBUWIE:

TUTAJ LINK - KLIK 

PS Przypominam o konkursie na facebook'u, który trwa tylko do środy! :)

Super slim price flash sale!  Only 20 hours LEFT!
Hot items back season!  $16.99 up!
Don’t miss, girls!




21 komentarzy:

  1. łaaa świetne te bluzy, kurtki i buty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czarne buty oraz ta jasna kurtka w środku <3

    OdpowiedzUsuń
  3. super bluzy!!

    zapraszam na jabłkowego omleta ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny blog bardzo mi się podoba
    + zapraszam do mnie yykakalko.blogspot.com tam czeka na ciebie niespodzianka :).

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystkie kurtki mi się podobają:)
    o konkursie pamiętam:) a jakże:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne bluzy ♥

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Druga bluza i trampki *.*

    http://onlygrape.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. ale świetne rzeczy, aż by się wszystkie chciało mieć:)
    pozdrawiam,Monia

    OdpowiedzUsuń
  9. Czarne botki cudowne! :D Jak tam na studiach?:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Gorgeous. Beautiful looks

    Nueva entrada en mi blog

    http://spendlessusemore.blogspot.co.uk/?m=0

    OdpowiedzUsuń
  11. Buty, swetry, płaszcze po prostu wszystko tak bardzo cudowne <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Kurtki, bluzy, buty - wszystko tak bardzo cudowne <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Środkowa bluza jest cudowna :)

    enchanted--enchanted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń