wtorek, 8 października 2013

MALTA

W Poznaniu jest jeszcze wiele miejsc, których nie odkryłam. W ostatnie piątkowe popołudnie wybrałam się nad Jezioro Maltańskie. Jest to dobre miejsce aby się wyciszyć i odpocząć, ale także widać tam dużo osób aktywnych fizycznie. Bezsprzecznie jest to bardzo urokliwe miejsce, idealny krajobraz na zdjęcia :) Ostatnie jesienne dni zaskakują mnie pozytywnie, na dworze jest bardzo przyjemna aura. Spodobał mi się trend noszenia chust jako ozdoby, dlatego też takie zestawienie możecie ujrzeć na poniższych zdjęciach 

 Szalik/SH       Kurtka/METKA     Botki/NO NAME

 ____________________________

Romwe Columbus Day Weekend Sale
Up to 74.92% off
From 10/08 to 10/14, whole week!
Don’t miss, girls!




29 komentarzy:

  1. Mam zamiar sobie kupić podobne botki. :)
    W Poznaniu jeszcze nigdy nie byłam, ale mam nadzieję, że uda mi się tam być i to nie raz. ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna ♥
    Nigdy nie byłam w Poznaniu ;.;

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz śliczny kolor karnacji - wyglądasz egzotycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Butyyyyyyyyyyyyyyyy!!!!!!!!!!!!!! Ohhhh :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie miejsce bardzo urokliwe :) A chusta fajnie wpasowała się w zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale piękny widok na ostatnim zdjęciu! Świetną masz kurtkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Botki mnie urzekły :)

    http://onlygrape.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne miejsce!
    bardzo ładna kurtka:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny zestaw, do tego super sceneria !
    Zapraszam do mnie! :)
    www.worldcharlotte.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne buty! zestaw na luzie, do tego lekka fryzurka, bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale tam ładnie ! Jesteś prześliczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piekne buty! Jestes piekna <3 Obserwujemy? :)
    xoxo
    Urszula www.fashfab.blogspot.com

    Can you please like our facebook page too? www.facebook.com/fashfabx

    OdpowiedzUsuń