środa, 16 października 2013

JEWEL CANDLE

Słyszeliście już o tych świecach? Myślę, że nie. Jednak od dziś już z pewnością będziecie wiedzieli o co chodzi :) Chodzi o świece... JEWEL CANDLE. Co w nich takiego niezwykłego? Fakt faktem, wyglądają jak świeczka, palą się normalnie, pachną... ALE, w środku znajduje się biżuteria i dopiero po spaleniu całej możemy dowiedzieć się co na nas czeka. Mogą to być kolczyki lub pierścionek, których wartość waha się w przedziale od 40 do 1000zł. Biżuteria wykonana jest ze srebra o próbie 925 oraz prawdziwych pereł, kamieni szlachetnych oraz kryształków Swarovskiego, które przyciągają wzrok. Osobiście uważam, że jest to genialny pomysł na prezent dla bliskiej osoby, siostry, mamy.. :) Moja świeca o zapachu truskawkowe ciasteczka, codziennie jest wypalana po trochu. Już się nie mogę doczekać, aż ujrzę moją zawartość! Co sądzicie o takim niezwykłym pomyśle? :)

Świeca/JEWEL CANDLE

32 komentarze:

  1. mmm ciekawee ;D tylko ciekawe jaka swieca powiedzmy bodajze kosztuje 100zl to na czym producenci by zarabiali kladac w srodek bizuterie wart 1000zl? tylko by tracili pieniazki ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem czym się kierują :)

      Usuń
    2. Biżuterii o wartości 1000 zł z pewnością jest mniej niż tej za 40 zł. Zarabiają głównie na sprzedaży tych tanich biżuterii, a droższa to rzadkość.

      Usuń
  2. Ciekawe jaką ty biżuterię wylosujesz ;p

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mega pomysł! :)

    monis

    OdpowiedzUsuń
  4. Musisz koniecznie pochwalić się niespodzianką! :) Kusi mnie kupić tę świecę, ale boję się, że jej zawartość nie podejdzie pod mój gust :/ Prędzej czy później pewnie ją zakupię :P

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka fajna ^^ Też chcę taką :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Słyszałam i widziałam. Dziewczyny całkiem fajne cacka z nich wyciągają. Szkoda że zapachy do mnie nie przemawiają.

    OdpowiedzUsuń
  7. mega ciekawy pomysł ^^

    http://totylkoinnaja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Już gdzieś o nich słyszałam :)
    Ciekawe co znajdziesz w środku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie muszą pachnieć :D

    Zapraszam do mnie :
    http://streetfashionforeveryday.blogspot.com/
    Oraz do polubienia mojego profilu, na facebooku :
    https://www.facebook.com/pages/Uliczna-Moda-Na-Co-Dzie%C5%84/210271709073998

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam świeczkę tej firmy, ale z pierścionek. Pięknie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. rewelacyjna rzecz...o nie ja kupiłabym chyba wszystkie możliwe,bo tak uwielbiam świeczki a do tgo z bizu ajjjjj ;)
    Alex

    OdpowiedzUsuń
  12. własnie wczoraj znalazłam tą świeczkę u jakiejś blogerki i jestem tym zachwycona!
    Mega fajny pomysł, do tego biżuteria jest przepiekna! <3

    OdpowiedzUsuń
  13. o kurdę, taka świeczka to super pomysł na prezent ;d

    OdpowiedzUsuń
  14. Pomysł świetny! Muszę ją mieć <3

    OdpowiedzUsuń
  15. lubię świeczki, obserwuje i licze na samo

    http://sotheemily.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam świece, ale ta wydaje się być wyjątkowa :)
    Czekam na wieści co znalazłaś na dnie słoiczka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne są:D
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2013/10/recencja-firmy-efoxcity.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Rewelacyjny pomysł na prezent :) Superr ;)
    A gdzie ją można kupić??

    Dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie

    http://www.daariaaa.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. I jaka biżuteria Ci się trafiła? ;)
    pokaż, na pewno wszyscy są ciekawi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pokażę, jeszcze nie wypaliłam tej świeczki :P

      Usuń