niedziela, 20 października 2013

IT'S TOO COLD OUTSIDE

Na dworze robi się zdecydowanie coraz zimniej, wychodząc rankiem czy wieczorami z domu marznę! Dlatego też przyszła pora aby zaopatrzyć się w cieplejszą kurtkę. Dziś moja propozycja! Zielona, jesienna parka. Inna niż wszystkie, ponieważ posiada z przodu ciekawą koronkową falbankę. Jednak przede wszystkim chodzi o to by była ciepła. No i jest . Czarne sztyblety to najbardziej uniwersalne buty jakie mogą być. Pasują zarówno do spódniczki jak i do spodni. Nie mogłam się im nie oprzeć - tym bardziej spójrzcie na cenę! TUTAJ LINK. Nie wspomniałam jeszcze o torebce. Pikowana, mieszcząca a4, idealna - nic więcej powiedzieć o niej nie można TU LINK Chodźcie na zdjęcia!

Kurtka/FOYMALL    Torebka/CAVARICCI       Buty/MODNAPOLKA

29 komentarzy:

  1. właśnie też mam zamiar zaopatrzyć się w coś podobnego, albo w takim albo w brązowy,m kolorze, super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bydgoszcz czy Poznań? Ładna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  3. genialna torba :)
    świetnie wyglądasz !

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna ta kurteczka :)
    Zapraszam do siebie i pozdrawiam, lagrenna.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudownie ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥!

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne zdjęcia. Koronka przy parce rzeczywiście wyróżnia ją na tle innych - wygląda ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Parki khaki wyglądają niesamowicie! Fantastyczna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna torebka ;)

    Zapraszam do mnie
    www.worldcharlotte.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. kurteczka jest cudna, ślicznie Ci w takim kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Parka jest genialna, ale torba po prostu MEGA!


    Dołączam do obserwujących i zapraszam do obserwowania mojego bloga:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdjęcia! ;)) I super zestaw!
    Parka taką jak Ty masz bardzoo mi się podoba ale nigdzie nie mogę znaleźć. ;(((

    OdpowiedzUsuń
  12. Najbardziej podoba mi się kurtka, ale wyglądasz super!!!!!!!
    Pozdrawiam Serdecznie:)
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ciekawa kurtka :)

    Pozdrawiam,
    Confassion
    www.confassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny look, pozdrowienia z Francji :)

    OdpowiedzUsuń