czwartek, 24 października 2013

DZBANEK FILTRUJĄCY DAFI

28 września podczas spotkania kujawsko-pomorskich blogerek zostałyśmy obdarzone prezentami. Ale to już wiecie bo miałam okazję o tym pisać :) Jednym z prezentów był dzbanek filtrujący od firmy DAFI. Nie jest to moja pierwsza styczność z takiego typu dzbankiem, ponieważ już kiedyś miałam okazję używać podobnego tyle, że z innej firmy. A wy używałyście już kiedyś taki dzbanek?


Jak to działa?

należy włożyć filtr do dzbanka w wyznaczonym miejscu,
następnie wlać wodę kranową, 
.. już po chwili będziemy mogli cieszyć się czystą i smaczną wodą!


Według mnie różnica w smaku jest i to spora! Plastikowe butelki z wodą poszły w odstawkę, teraz używam tylko tego dzbanka. Mój jest w kolorze niebieskim, jednak na stronie firmy DAFI mamy do wyboru szeroką gamę kolorystyczną, wedle gustu. Jedynie co należy robić to wymieniać co miesiąc filtr. Nie jest to wielki koszt - bo tylko 13zł miesięcznie. Myślę, że warto zainwestować i z całym sumieniem polecam go Wam Dziękuję firmie DAFI za możliwość testowania.

 SMACZNEGO!

PS Kochani zapraszam was na facebook'owy konkurs! Do wygrania bon o wartości 50zł do wydania w sklepie www.baazaar.com.pl :) Zasady są banalnie proste - TUTAJ LINK DO KONKURSU.

20 komentarzy:

  1. Zawsze bylam ciekawa tych filtrów!
    Super

    ♡ pozdrawiam:*
    OLA

    OdpowiedzUsuń
  2. każdemu się przyda, bo to dobra rzecz;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam chyba taki xdd

    Zapraszam do nas ♥

    sandraandnika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. nigdy nie korzystałam z takiego,zazdroszczę Ci posiadania :) Może kiedyś zdecyduję się na kupno!
    pozdrawiam,Monia

    OdpowiedzUsuń
  5. Przydatny sprzęcik :) Świetny kubeczek kochana <3 Gdzie kupiłaś ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje kochana, dziś nawet mojej koleżance o takim mówiłam, że widziałam w Ikea, ale niestety nie mam w swojej okolicy za bardzo tego sklepu więc szukałam odpowiednika :) Poratowałaś mnie :) jeścze jutro odwiedzę ten sklep :*

      Usuń
  6. Ja cały czas używam takiego dzbanka, nie tej firmy, ale również jednej z bardziej z znanych na polskim rynku :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam zawsze mieszane uczucia do tego typu dzbanków z filtrami i filtrów. Moją pierwszą pracą było sprzedawanie filtrów wodnych i dzbanków z filtrami, tyle nasłuchałam się o nich, że jakoś ciężko mi się przekonać.. chociaż wiem, że na odkamienianie działają świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie używałam...może kiedyś się skuszę;)
    szkoda, że nie wiedziałam nic o spotkaniu:(

    OdpowiedzUsuń
  9. mialem takie dzbanki .. ale potem juz nie chcialo mi sie uzupeliać wkladow i bawic sie z tym :P

    OdpowiedzUsuń
  10. fajna sprawa, kiedyś myślałam nad kupnem takiego filtratora :) PS: serdecznie zapraszam do siebie na rozdanie
    www.womanadvice.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna sprawa z tym dzbankiem :)

    OdpowiedzUsuń