czwartek, 12 września 2013

SHINE BRIGHT LIKE JEWELRY

Spójrzcie tylko na tę bluzkę, którą mam dzisiaj na sobie. Czyż nie jest urocza? Każdy naszyjnik jest w tym przypadku zbędny. Ja jestem nią totalnie zauroczona i jest w tym kolorze, który lubię najbardziej :) Ze spódniczką, butami i torebką zdążyliście już się poznać. Jak wiadomo czerń jest i będzie zawsze w modzie, a w dodatku pasuje do wszystkiego. Chciałam dzisiaj wprowadzić jeden dodatkowy element w postaci baniek mydlanych, jednak nie do końca ten eksperyment mi wyszedł, potrzeba by było zdecydowanie osoby trzeciej.. Zapraszam do zdjęć 

 T-shirt/GODDIVA      Spódnica/HANDMADE      Torebka/ROMWE      Szpilki/GODDIVA

56 komentarzy:

  1. Ślicznie wygladasz. Ja jestem zachwycona torebka :) Buziaki, zapraszam na nową notkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. zawsze chciałam mieć taką spódniczkę


    zapraszam do mnie,jeśli ci
    się podoba to zaobserwuj no i komentuj

    http://www.sotheemily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygladasz swietnie, fantastycznie dobrany zestaw. Prosto a jakze szalenie efektownie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie wyglądasz. Prosto i elegancko, bluzka jest świetna, bardzo ładnie zdobi, ale zarazem skromnie. Po prostu całość jest idealna, moim zdaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bluzka naprawde urocza, slicznie wygladasz :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzeczywiście piękna bluzka. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. masz piękne zdrowe włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. rewelacja :) bluzka jest przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  9. wyglądasz naprawdę bardzo ładnie!

    OdpowiedzUsuń
  10. pięknie wyglądasz śliczna bluzeczka!

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny zestaw. : ) mnie najbardziej podoba się spódniczka!

    OdpowiedzUsuń
  12. https://www.facebook.com/photo.php?fbid=516140398462878&set=a.234035240006730.55578.175839629159625&type=1&theater

    OdpowiedzUsuń
  13. Bluzeczka jest fantastyczna, również lubię taki biżuteryjne dodatki na ubraniach :)

    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  14. Przymierzałam ostatni prawie identyczną koszulkę, ale w ostateczności wybrałam inna. Teraz patrząc na Twoje zdjęcia trochę jednak załuję :P Bardzo fajnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna ta koszulka - ten biżuteryjny detal robi swoje ;) a w połączeniu z tą spódniczką cały zestaw prezentuje się pięknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Urocze zdobienia tej koszulki ! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jaka Ty jesteś ślicZna <3333
    Świetny outfit ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. nawet nie wiesz, jak mi sie podoba klimat tych zdjęć ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam rozkloszowane spódniczki :D Twoje super współgra z bluzeczką...- rzeczywiście robi ona wrażenie, jest ozdobna i urocza sama w sobie :) Pozdrowionka i zapraszam do mnie :)http://style-of-secret.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Bluzka jest wspaniała!! uwielbiam kamienie na dekolcie!♡ ♡ ♡ ♡
    pozdrawiam:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  21. mnie bardzo podoba się torebka ^^
    dzięki za komentarz!

    OdpowiedzUsuń
  22. bluzka faktycznie bardzo fajna:) do tego masz naprawdę piękne włosy;)
    ps. z chęcią zostanę na dłużej;)

    OdpowiedzUsuń
  23. śliczna stylizacja i piękna bluzka <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam takie zestawy :) Podoba mi się wszystko :)

    ps. Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Faktycznie w tym wypadku naszyjnik jest zbędny:)

    OdpowiedzUsuń
  26. świetnie połączenie - ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  27. pierwsze zdjęcie śliczne!
    co do bluzki masz racje :) zastępuje naszyjnik.
    piękne włosy masz *_*

    OdpowiedzUsuń
  28. świetne zdjęcia i ładny strój :))
    Zapraszam:
    http://monisiaczek-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. bardzo fajna bluzka, ma śliczną dekorację

    OdpowiedzUsuń
  30. dekoracja na bluzce nadaje lekkości stylizacji. Super pomysł Kochana:)
    Pozdrawiam Serdecznie!!!
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękna stylizacja, bardzo podoba mi się torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetna stylizacja, bluzka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Te szpilki są cudowne *.*

    http://onlygrape.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. śliczne są te kryształki, dodają bluzce uroku <3

    OdpowiedzUsuń
  35. oo kochana, jak już u Ciebie dawno na blogu nie byłam :)
    nadal wyglądasz świetnie :)

    OdpowiedzUsuń