czwartek, 26 września 2013

RED LIPS

Spodnie dresowe są świetną alternatywą dla zwykłych, nudnych jeansów. W mojej szafie znajdują się 2 pary takich spodni w moich ulubionych kolorach czarne oraz siwe. Nie zawsze dres musi kojarzyć się tylko ze sportem. Ja postanowiłam na look sportowo - elegancki. Luźne spodnie i trampki zestawiłam z marynarką i wydaję mi się, że jest to dość ciekawe połączenie. (: Co wy sądzicie? Już jutro wracam do Bydgoszczy, w sobotę udaję się na spotkanie kujawsko-pomorskich blogerek! Nie mogę się doczekać, aż poznam wszystkie blogujące dziewczyny! (:

 Bluzka/IMOMOI      Spodnie/GOODLOOKIN      Trampki/CONVERSE

______________________

Super slim price flash sale! Only 48 hours!
Fashionable best sellers! $14.99 up!
Don’t miss, girls!
Go: http://www.romwe.com/manage_activity/Best-Sellers-Flash-Sale/?peerfectlly

43 komentarze:

  1. Ładnie! Lubię takie połączenia :D


    Zapraszam do nas :*

    martaandnika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajne spodnie i marynarka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawe połączenie marynarki z dresem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja! Sama ostatnio lubię mieszać styl elegancki ze sportowym ! :)

    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny żakiecik! Fajnie prezentuje się z dresem. Bardzo nietuzinkowe połączenie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna stylizacja! podoba mi się całość i każda rzecz z osobna:) super;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyglądasz, bardzo ciekawy zestaw :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Obłędne zestawienie! Świetny zegarek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialne zestawienie dresów z marynarką! :)
    Obserwuję!
    www.meduzencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. interesujące połączenie, szczerze nie spotkałam się z takim, normalnie byłabym bardzo zdziwiona, ale wygląda to naprawdę dobrze. :)
    http://totylkoinnaja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładne połączenie :) mam taki sam zegarek;)

    OdpowiedzUsuń
  12. też mam swoje ukochane szare dresiki w których latam jak chłodno na polku!

    OdpowiedzUsuń
  13. wow genialna całość jak dla mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna Kobieta w fantastycznej odsłonie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. wyglądasz świetnie w tej stylizacji!

    OdpowiedzUsuń
  16. kurtka i spodnie - świetne! Piękny kolor ust ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. kurtka jest ekstra :) całość wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nawet ciekawie wyglądasz. Chociaż ja nie połączyłabym żakietu z dresami? ^^
    Obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  19. niby nic do siebie nie powinno pasować- dres i marynarka?- ale wyglądasz bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajny zestaw, podoba mi się to połączenie :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo fajny zestawik;) fajne dresy:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wyglądasz świetnie i bardzo stylowo :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bluzka *.*

    http://onlygrape.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. faktycznie!dresy to idealne rozwiązanie!!genialny zestaw :)bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń