sobota, 21 września 2013

MONOBO

MONOBO - Wygodniejszych butów jeśli chodzi o te gumowe, osobiście nie znam. Gdy zakładasz te, które JA mam dziś na nogach nie czujesz, że masz buty! Będą pasować do wszystkiego.. spodni, spodenek, spódnic. Sprawdzą się w każdą pogodę (no może oprócz śniegu) :D No i możesz je założyć na okazje jaką tylko chcesz! Spacer, zakupy, impreza.. :-) Z pewnością je pokochasz! W mojej kolekcji zamieszkały już 2 pary, ale na tym na pewno nie koniec! Na stronie monobo znajdziesz zarówno różne wzory jak i kolory! ♡ 

 Bluza/SH     Spodnie/TOPSHOP     Torebka/ROMWE     Butki/MONOBO

55 komentarzy:

  1. Fajne :-*

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Są takie mega pozytywne i wesołe:)

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie ;)
    wgl świetny blog :)
    obserwujemy? ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. a to nowosc :) fajnie wygladaja :) ladny masz naszyjnik

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam od nich butki :) i sa naprawde wygodne i urocze ;) twoje tez ;) Buziaki, zapraszam na nową notkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ślicznie,uwielbiam taką ''niebanalną prostotę'' :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie słyszałam nigdy o tych butach, ale prezentują sie bardzo fajnie :)

    ciasteczkoyeah.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz fantastycznie - całość bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ładni ci w takich odcieniach niebieskości :) super sweterek :>

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne buty;) a Ty wyglądasz prześlicznie;)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna bluza :)
    abnormal-susie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie niestety takie buty nie zdają egzaminu. ;< A tak mi się podobają. :)
    Cudownie wyglądasz, śliczności. ;**

    OdpowiedzUsuń
  13. jesteś niesamowicie urodziwa,masz bardzo kobiecą twarz:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. podoba mi się jak piszesz :) będę zaglądać.
    zapraszam do konkursu na moim blogu :*

    OdpowiedzUsuń
  15. wyglądasz cudnie;) piękne włosy i fajne buty;)

    OdpowiedzUsuń
  16. wygodne są takie buty? nie obcierają? :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Powiem Ci, że super wyglądasz w tej kolorystyce i tym zestawie. Pasuje do ciebie! <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Super wyglądasz :) Mnie jakoś gumowe buty jeszcze do siebie nie przekonały ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. wow great look! love the shoes & the bag !
    Maybe we follow each other !?
    If yes , let me know if you follow me :) I´ll follow back ;)

    Greetings & happy sunday!

    www.YulieKendra.com

    OdpowiedzUsuń
  20. świetny zestaw, buty są czaderskie !!!! pozdr i zapraszam do mnie na ROZDANIE !

    OdpowiedzUsuń
  21. zajebiste są te balerinki! wygodne?

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale urocza stylizacja <3 cudny naszyjnik

    Zapraszam Ciebie również do mnie na bloga ;) www.ilonastejbach.blogspot.com
    Jeśli obserwujesz? napisz na pewno z miłą chęcią zrobię to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. wyglądasz bosko!
    te kolorki są mega!

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajne buciki, ale najbardziej podoba mi się bluza/sweterek ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Pięknie wygladasz!
    świetny naszyjnik:)

    pozdrawiam i obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Genialna stylizacja! Uwielbiam meliski!

    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  27. super wygladasz ;) w wolnej chwili zapraszamy do nas ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. dawno u Ciebie nie byłam, zaczynasz od października studia? U nas w Bydgoszczy?

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajne bytu, jeszcze takich nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczny naszyjnik.
    Zastanawiałam się czy takie gumowe buty są wygodne?

    OdpowiedzUsuń
  31. balerinki są cudowne:) w ogóle śliczne sa te kolory:)ps. obserwuję i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ślicznoto Ty:) świetna stylizacja:) o tych bucikach pierwsze słyszę, ale chętnie zajrzę do sklepu:) Jak zareagował chłopak na mój pomysł z mapą bluzkowych buziaków? ;) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Jaki jest kolor tych balerinek? Na stronie sklepu dostepne są jedynie błękitne, które wyglądają jak turkus i szare. Pozostałe odcienie nijak mają sie do tych, które Ty masz ;)

    OdpowiedzUsuń