czwartek, 5 września 2013

I'LL TAKE YOU TO THE CANDY SHOP

Czas na stylizację! Czekała ona już dość długo na dodanie - no i jest :) Koszula dość często pojawia się na blogu, to pewnie dlatego, że bardzo ją lubię! Całość idealna na zakupy czy spacer :) Poszukiwanie mieszkania w Poznaniu zakończone sukcesem, mam nadzieję, że będzie się dobrze mieszkać. Chciałam wam również napisać, że 28 września będę miała przyjemność brać udział w kujawsko-pomorskim spotkaniu blogerek, które odbędzie się w Bydgoszczy. Bardzo się cieszę, ponieważ jeszcze nigdy nie uczestniczyłam w takim wydarzeniu, już się nie mogę doczekać! PS wyniki konkursu już są ogłoszone zarówno na blogu jak i na facebook'u :) KLIK 

 Koszula/AHAISHOPPING      Naszyjnik/CNSFASHION      Torebka/ROMWE     Spodnie/ZARA     Buty/NONAME


44 komentarze:

  1. Koszula fantastyczna :)

    www.kraina-kosmetykow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne sandałki. :) A koszule fakt, znam.. jest świetna, nie dziwię się, że jest jedną z Twoich ulubionych :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Koszula przepiękna! Jeszcze nie kupowałam nic z tego sklepu, ale chyba trzeba zajrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  4. koszula w pieski, świetna:) zapraszam do mnie na nowy post:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Koszula śliczna! Fajnie że udało ci się z mieszkaniem :D

    ----------------------
    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana masz piękną torebkę :* :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Koszula jest cudna! Pieknie wygladasz:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz super, buty są rewelacyjne! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyglądasz!
    Naszyjnik jest cudowny :)
    Zapraszam do mnie
    www.worldcharlotte.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. piękna koszula

    pozdrawiam serdecznie
    MArcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna, wspaniałe buty : >
    Pozdrawiam, http://grudzienpaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. zazdroszcze Wam spotkania dziewczyny!


    gratuluje nowego mieszkanka!

    OdpowiedzUsuń
  13. ojejej! super wyglądasz :D
    strasznie mi się podobają twoje buty! *_*

    OdpowiedzUsuń
  14. ta stylizacja jest śliczna:)zakochałam się w koszuli:) zapraszam do mnie na nowy wpis:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczna koszula i outfit bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Rewelacyjna stylizacja! Masz niesamowitą figurę!
    Genialnie prowadzisz bloga i robisz niesamowite zdjęcia.
    Z chęcią zostaję na dłużej i czekam na więcej!


    Pozdrawiam,
    Katherine Unique

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna kobieta, świetna sukienka, torebka, buciki, fryzurka <3 Piękności :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Super wyglądasz :)
    Boskie buty <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Wyglądasz przepięknie! Super koszula, buty, spodnie, naszyjnik, fryzura. Super blog!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetnie wyglądasz! Genialna koszula :) Ciekawie tu u Ciebie, z chęcią zaobserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. uwielbiam takie zestawy :) ślicznie:)

    pozdrawiam

    http://onlymyfashionstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń